Senaste nytt

Artikel: Lufthansa Senator Lounge, Stuttgart

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt gamla hem.. Har varit här ett antal gånger :cool: Det finns som alltid skumpa, men man måste fråga efter det.

Renoverades 2006 om jag minns rätt. Den gamla SEN loungen var så liten att enbart SEN och inte Star Gold fick använda den. Som i MUC i "goda gamla dagar" stod den alltid någon snurrmustaschherre på fredagar och serverade Hefeweissen... "Ah so gut, auch gern mit einen butterbretzel"

Tak bjornstrom! Flotte billeder og meget laesevaerdig! Stuttgart er en billig destination (fra CPH) til videre ud i verden. Det undrer mig at man skal betale for WiFI? Det skal man da vist ikke mere in LH-lounges (ihvertfald ikke mere i FRA og MUC). Der har vaeret staerk kritik og LH aendrede dette for et halvt aar siden?

Kommer man inte in med businessbiljett? Dvs är det korrekt som det står att F eller *G är det som gäller...?

Kommer man inte in med businessbiljett? Dvs är det korrekt som det står att F eller *G är det som gäller...?

I Stuttgart är det det "Turn right Sir" för SEN/Star Gold/First samt "Turn left Sir" för Affärsklass/M&M FTL. Det vill säga det ligger en affärsklass lounge ansluten :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen