Senaste nytt

Artikel: Helsingfors - Hong Kong med Finnair Business Class

Status
Stängd för vidare inlägg.

Concorde

Founding Member
Ser bra ut, intressant läsning. Har inte testat Finnair långdistans. Var på god väg kring jul men fick ju vända vid incheckningen på JFK T8 då passet rök med den stulna portföljen :(
 

toer00

Medlem
Låter intressant. Skall själv flyga med AY till HKG i december (sedan vidare med Air Asia till BKI). Sist jag åkte med dem var på MD 11 tiden, detta ser ut som en rejäl förbättring.:)
 

henrik l

Medlem
Håller med om allt som skrivits. En notis dock, rätta mig om jag har fel. Men jag tror att på AY's 330:a har man en full-flat bed, 180-graders recilne som man säger på svengelska. Det lilla lyxproblemet jag upplevde i 340:an var att man kunde glida ner lite grann i stolen. AY kör ju fram till oktober två flighter till HKG, den tidiga kommer vid 7.30 till HKG. Kommer nog att ta den när jag ska dit i oktober och det verkar som att det är en 330:a HEL-HKG. Får återkomma med rapport i ärendet:)
 
Håller med om allt som skrivits. En notis dock, rätta mig om jag har fel. Men jag tror att på AY's 330:a har man en full-flat bed, 180-graders recilne som man säger på svengelska. Det lilla lyxproblemet jag upplevde i 340:an var att man kunde glida ner lite grann i stolen. AY kör ju fram till oktober två flighter till HKG, den tidiga kommer vid 7.30 till HKG. Kommer nog att ta den när jag ska dit i oktober och det verkar som att det är en 330:a HEL-HKG. Får återkomma med rapport i ärendet:)

Du har rätt i att Finnair har uppgraderat sätena sedan mitt test och Jacob Molin har faktiskt redan tagit en tripp till Bangkok (med vändande flyg!) i nya Business Class och kommer med ett reportage här inom kort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen