Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.

rvarttinen

Medlem
Tack för en trevlig och intressant kväll med trevliga människor - var tyvärr tvungen att gå tidigt (för tidigt!), men fick en "doggy bag" .. och, kul att träffa sponsorerna!
 
Tack för alla snälla kommentarer - det blev en magisk kväll!

Vi har filmat alla presentationer, det kommer upp här på sajten när det är redigerat och fixat.

Stort tack till våra sponsorer för deras bidrag, alla fantastiska priser och alla ni medlemmar som gjorde kvällen så speciell. Det kommer en nyhet med sammandrag snart.
 

telelina

Medlem
Tack rvarttinen för den extra drinkbiljetten :)
Som jag redan skrivit i den andra tråden jättekul att träffa nya & gamla vänner. :)
Proffsigt upplägg, väldigt bra balans mellan presentationer, middag & mingel, önskar ju bara att jag hunnit prata med fler!
 

karho

Medlem
Tack för ett välordnat event. Trots att jag var hemma innan midnatt känns det rätt segt idag - ett tecken på att man haft kul! Kul att få ansikte på några av alla människor, tyvärr är jag för dålig på att mingla så hann väl inte riktigt runt att hälsa på alla...

Bonuspoäng också till Peli11 som på något sätt lyckades op-up:a fyra drinkbiljetter till en flaska Pol. Starkt jobbat.
 
Last edited:

Bonden

Medlem
Vill också passa på att tacka för en trevlig kväll alltid trevligt att träffa folk som inte tycker man är helt tokig när man berättar om sin passion :)
 

rob74

Medlem
Stort tack för en trevlig och givande kväll med spännande info, god gemenskap, mat och dryck! Kul att träffa massa nya ansikten.
Nu följer en spännande framtid...

Stort tack för en givande kväll med intressant info, god gemenskap, mat och dryck!
Nu ser vi fram mot en spännande tid...

Dubbelpost... Appen visade inte att någon av kommentarerna publicerats. Najks kommentar var den sista som syntes.
Hursomhelst, man ser ju fram mot fler events efter detta! :)
 

Jacob

Medlem
Stort tack till alla som kom igår. Vi har jobbat på detta projekt sedan mars så det kändes helt fantastiskt att äntligen få släppa bomben vad som planerats i kulisserna och vad som kommer framöver.

Det kändes också extra kul att se så många nya ansikten, jag tror det var ett ganska stort antal gäster med denna gång som inte varit på träffar/events tidigare. Jättekul! Men trots att jag knappt satt ner under hela kvällen, gick bland de sista och gjorde mitt yttersta för att mingla runt var det alldeles för många jag aldrig hann prata med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen