Senaste nytt

Arlanda SAS Loungen - Hur många kan jag få in?

zippan

Medlem
Topp! Kan inte hitta någonstans hur stor rabatten är?
Verkar endast vara rabatt när du köper direkt i loungen. Dvs samma pris som förköpspris.
1672692115041.png


 

ulagun

Medlem
"Valla runt dom" reser du med en fårskock?

Reste med våra bästa vänner, status lösa.
De köpte till business lounge på Kastrup.
Frågade vääldigt vänligt om de möjligtvis kanske kunde följa oss till Gold loungen efter viss tvekan OK.
Slutsats varför krångla till det och försöka spela viktig?
Betala in dina GO kompisar till business loungen och pröva din charm att få in dem i Gold och en GT
 

Ping

Medlem
Säger de nej så ifrågasätter du bara, lite högt, om de har någon policy emot homosexuella som lever i ett polyamoröst förhållande.

Inget jag förespråkar (tekniken att försöka ta sig in tre pers i loungen - inte livsstilsvalet) men hade varit kul att se hur svettig personalen blivit

Edit: antar hejvilt att ni alla är grabbar, man ska aldrig anta saker..
Det där är bara så jäkla fel både mot sas som företag och framförallt alla inom hbqt rörelsen. Tänkt efter en extra gång.

Skickat från min F5321 via Tapatalk
 
Med tanke på hur jag skrev inlägget bör även den mest lättkränkte överleva även efter mitt inlägg..
Lättkränkt eller inte så är det ändå tråkigt att man fortfarande 2023 ska anse sig ha rätten att göra sig lustig över homosexuella och du förutsätter väl också att alla är heterosexuella män här då antar jag? Hoppas inte du kände dig kränkt nu, ens lite grann.
 

MrRob

Medlem
Lättkränkt eller inte så är det ändå tråkigt att man fortfarande 2023 ska anse sig ha rätten att göra sig lustig över homosexuella och du förutsätter väl också att alla är heterosexuella män här då antar jag? Hoppas inte du kände dig kränkt nu, ens lite grann.

Det var polyamorös som var nyckelordet i mitt inlägg och inte deras individuella sexuella läggning. Du fantiserar ihop alldeles för mycket egna hjärnspöken utifrån det jag skrev i mitt inlägg. Jag skrev ju t.o.m. att man inte ska anta saker längst ned i inlägget eftersom jag inte vet om det enbart är män det gäller.

Jag har inte gjort mig lustig över någon sexuell läggning (alls) utan enbart spelat lite med tanken av moderna familjekonstellationer.

(Inte det minsta kränkt här, mitt hjärta är alltid på rätt plats ;))
 
Toppen