Åre/Östersund OSD Flygplats - äntligen PRIO boarding

• Thread starter Thread starter Robert flysas
  • Start date Start date
R

Robert flysas

Guest
Hej alla! Flyttade upp till trakten här för 2 år sedan och lämnade GOT. Det jag varje gång funderat på när det är dags att gå ombord på SAS så ropar de ut att de som sitter på rad 15 och bak skall gå på först. Så har det varit även innan jag bodde här. Det som nu överraskande mig mycket positivt var i fredags. Det var dags att gå på och denna gång PRIO boarding. Härligt! Nu har de lyssnat på kunderna. Men vet nån varför det förut alltid var på det sättet ? Swedavia ?

PS: Skulle vara roligt att se hur många vi är som bor här i trakten

Prioboarding funkade utmärkt även 3/3 när jag var där. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji108.png

Brandten skrev:Prioboarding funkade utmärkt även 3/3 när jag var där.Klicka för att utvidga...

Verkar fungerat från 1/3 enl. en kompis. Första gången det är som det skall varaMen ändå konstigt det dröjt så länge......

det fungerar sedan många år i Östersund. Dom även kolla på ålder för ungdoms biljetter

Kaik skrev:det fungerar sedan många år i Östersund. Dom även kolla på ålder för ungdoms biljetterKlicka för att utvidga...

Vad konstigt. Verkar bara vara jag hittills. Trots jag flyger minimum 20 ggr eller fler från OSD per år.

ja, väldig konstigt att vi ha olika uppfattning. Jag flyger också många gånger från Östersund, och fick alltid prio boarding

Back