samosaguas
New member
Fast om Amex har ögon på dessa trådar skulle det väl ändrats ganska omgående eller? Och dessutom gör man väl bara saken ännu tydligare genom att skriva väck inte björnen och liknande gissar jag.
Men @Gus fråga avser Platinum, inte Premium eller Elite och då är ju 2-4-1-vouchers irrelevant.Andreas Ekman skrev:Om dom fixat det som var lite trasigt förut ska du se på sidan som visar hur mycket kvar du har din 2-4-1Klicka för att utvidga...
Stämmer, för sent för att vara aktivBudgetresenär skrev:Men@Gusfråga avser Platinum, inte Premium eller Elite och då är ju 2-4-1-vouchers irrelevant.Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Jag har skaffat ett Amex Platinum. Inom 3 månader ska jag handla för 20 000 kr för att få min startbonus. Kan man se hur mycket jag har handlat för hittills?Klicka för att utvidga...
Niclas.J skrev:Scanic Floor 3 försvinner som Platinum-förmån."Uppdatering till dig som är Platinum-medlem och registrerad i Scandic Friends Level 3Vi ser ständigt över vårt utbud av partnerprogram och vi väljer nu att avsluta samarbetet mellan American Express och Scandic. Detta innebär att en ny registrering i Scandic Friends Level 3 inte kan göras efter 1:a februari 2019. Du som redan är uppgraderad till Level 3 behåller din nivå året ut."Klicka för att utvidga...
Undrar vad de lägger till iställetNiclas.J skrev:Scanic Floor 3 försvinner som Platinum-förmån."Uppdatering till dig som är Platinum-medlem och registrerad i Scandic Friends Level 3Vi ser ständigt över vårt utbud av partnerprogram och vi väljer nu att avsluta samarbetet mellan American Express och Scandic. Detta innebär att en ny registrering i Scandic Friends Level 3 inte kan göras efter 1:a februari 2019. Du som redan är uppgraderad till Level 3 behåller din nivå året ut."Klicka för att utvidga...
Niclas.J skrev:Scanic Floor 3 försvinner som Platinum-förmån."Uppdatering till dig som är Platinum-medlem och registrerad i Scandic Friends Level 3Vi ser ständigt över vårt utbud av partnerprogram och vi väljer nu att avsluta samarbetet mellan American Express och Scandic. Detta innebär att en ny registrering i Scandic Friends Level 3 inte kan göras efter 1:a februari 2019. Du som redan är uppgraderad till Level 3 behåller din nivå året ut."Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Undrar vad de lägger till iställetKlicka för att utvidga...
AARvidsson skrev:Jag har bara haft Amex platinum ett par månader och en av de större anledningarna var just Scandicnivån. Först avslutad conciergetjänst och nu detta - är det här en isolerad händelse eller är Amex platinum påväg utför? Vad säger ni som varit med betydligt längre än jag?Klicka för att utvidga...
Gus skrev:Ingår fortfarande priority pass även för extrakortet? Direkt när vi fick våra kort ansökte vi om priority pass via en länk. Jag fick mitt efter någon vecka men frugan har inte fått sitt ännu.När frugan som har extrakort loggar in i sin profil så kan hon välja mellan 8 förmåner, priority pass är inte en av dem. Jag som har huvudkortet kan välja mellan 9 förmåner, inkl priority pass.Klicka för att utvidga...
Tack för info. Det hade även varit bra om Amex själva kunde förmedla det på sin telefonsvarare.Diamond-in-the-ruff skrev:@Guskundtjänst har bara öppet vardagar måndag-fredag kl 8.00-20.00.Klicka för att utvidga...