Senaste nytt

Använder du Best Western Rewards?

Erik M

Medlem
Okej! Det jag menar med att BW Rewards saknar "egentliga" förmåner är att det saknas sånt som verkligen innebär extra värde tex gratis frukost eller fri entré till pool/spa. Uppgraderingar och sånt som är beroende på tillgång kan man ju inte räkna med egentligen.
Jag tänker ofta på hur mkt jag gillar mina favoritförmåner på BW, nämligen en barkupong och snacks ("välkomstgåva"). Därmed har jag kvällsmat varje gång jag bor hos dem. När jag är hos andra kedjor saknar jag det.
 

Jönsson

Medlem
Best Western är inte direkt mitt första val men ibland kan det vara det enda hyfsade alternativet. Har som Diamond Select inte riktigt samma uppfattning som de som säger att de aldrig får några förmåner. Restaurangkupongerna får jag ALLTID där jag ska få dem, dvs inte Sure-hotellen och uppgradering någon gång då och då. Speciellt där man redan har byggt upp en relation. I Skandinavien är det ändå en hyfsad hotellkedja med tanke på kupongerna. Det finns absolut värre.
 

Sir Lemon

Medlem
I Sverige tycker jag BW är bra. Får alltid värdecheck på 150 kr till middag eller ett par öl och uppgradering för det mesta. Frukost brukar ingå i priset där jag bor.
Gillar egentligen bara ett BW i Sverige och det är Landvetter Airport Hotel. Där hänvisar de till lagen när de inte tillåter att man använder sin värdecheck på annat än mat. En kvällsdrink/öl är alltså inte ok.
 

Lasse Kongo

Medlem
Bodde på Gothia Towers i Götet för nån vecka sedan. Har bott här några gånger dock före jag blev Diamond select. Gillar hotellet skarpt. Lite köer vid incheck och inte den skarpaste barpersonalen denna gång. Blev uppgraderad efter jag nämnt att jag var Diamond select. Ingen restaurang check eller välkomstgåva.
 
Toppen