Senaste nytt

Anmäl dig som värvare till Amex för april 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Denna tråd kommer att ta upp de kriterier som gäller för att kunna bli april månads värvare.
En ny tråd kommer att skapas där vi väljer ut maj månads värvare (om vi fortsätter med detta). Vilket urval vi väljer för maj om detta fortsätter kan komma att skilja sig från tidigare månader.


Följande kriterie måste vara uppfyllt
I delforumet Flygbiljetter i någon av de trådar som startats under 2019 där någon söker hjälp för att boka en flygbiljett (pengar eller award) ska du ha svarat med ett konkret exempel på hur den resan kan uppfyllas. Dvs du ska ha givit hjälp med att hitta en flygbiljett till någon annan eller varit behjälplig med att svara på frågor som uppkommer i samband med detta.


Anmälan som värvare
Om inte allt detta är uppfyllt när anmälan skickas in kommer din anmälan att vara diskvalificerad, enbart fullständiga anmälningar kommer att räknas.
  • Skicka ett PM till @palmen som ska innehålla din värvningslänk
  • Jag hoppas jag inte tar mig vatten över huvudet här och får gå igenom allt för mycket inlägg nu så vi lägger även till att när man anmäler sig till utlottningen så ska en länk till det svar man tycker uppfyller ovan kriterie vara bifgoat i sin anmälan som värvare
  • Ge ett tips på hur BusinessClass.se forum kommer som bäst till hjälp inför/under/efter resan. Detta tips får vara på max 30 ord.
Ditt tips på vad hur forumet hjälper en med en resa kommer att postas tillsammans med din värvningslänk om du blir en av månadens värvare.

Exempel:
Länk till tråd med hjälp att boka resa: http://forumlänk.nu
BC tips: Ställa en fråga i forumet med hjälp att hitta award resa och få bra hjälp och input för att komma iväg i business/first.

Anmälan öppen
Det är möjligt att anmäla sig som värvare fram till 20:00 (CET) tisdag 2 april 2019.

Urval av 5 värvare
Exakt hur vi gör urvalet är inte bestämt i dagsläget, men någon form av slump kommer att vara med i urvalet.
De fem som sedan blir utvalda kommer presenteras i en egen tråd som april månads värvare. Urvalet samt skapa tråden är planerade att göras innan 3e mars.

Hur ofta kan man bli värvare?
Vi kommer att begränsa så att har man varit värvare en månad kan man inte bli det de två nästkommande månader. Dvs de 5 som var värvare i februari samt i mars kan inte vara värvare i april också.

Övrigt
Om man av någon anledning inte längre vill vara en värvare kan man skicka ett PM till @palmen så tar vi bort dig från tråden med info om vilka som är månadens värvare. Det kommer inte att väljas någon ny utan enbart 4 värvare kommer finnas kvar. Om alla värvare skulle avsäga sig denna möjlighet kommer vi sätta upp nya kriterier och lotta fram 5 nya värvare.


Detta är inte en tråd för att diskutera detta, har ni frågor om detta system, ta det i följande tråd
Nya regler för värvning till Amex (utvärdering under 2 månader) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

palmen

Moderator
Vi har 15 anmälda till april månads värvare.
Jag behöver med andra ord 5 nummer i spannet 1-15, enbart ett nummer får anges av en person.
Ni som är med i urvalet av månadens värvare får inte ange något nummer.

Jag har en screenshot på listan med tidsstämpel 23:19

Kommer att göra iordning april månads värvare så fort jag har 5 namn (om det nu inte skulle dröja till imorgon).
 

palmen

Moderator
Då har vi 5 vinnare, gör klart listan nu så postas den strax i tråden för värning.

4 Gus
5 kander
7 CoooC
8 danielhog
15 Frostice

upload_2019-4-2_23-44-28.png
 

palmen

Moderator
Det postades en död länk i tråden för värvare, 2 personer gjorde mig dock uppmärksam på det och det är fixat.
Det glädjer mig att en av dessa är en av värvarna som gör en uppmärksam på att någon av de andra 4 har en död länk.

Tack till er båda!
Vi ställer självklart upp för varandra här på forumet.

Nu hoppas jag på att det blir bra med värvningar i April precis som i Mars.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen