Senaste nytt

ANA börjar att flyga till Wien 17 feb 2019

För min del därför att båsen i F är fruktansvärt fula och tråkiga att befinna sig i samt att jag tyckte personalen var FÖR på i F. Dom stod och sneglade bakom skynket i 13h för att se om jag behövde något vilket gjorde att jag kände mig övervakad.

Tur att jag har bokat Business då :)

Bokade du premiärturen?

Nej, resan är i september. GMP-HND-VIE-ARN-MMX bokad över telefon med Lufthansa. Jag försökte först boka över telefon med Austrian men agenten var värdelös. 50 minuter tog det med Lufthansa-agenten som flera gånger försökte lura i mig att det inte gick. Och ja, det är codeshare, om det är någon som undrar ;-) ANA tog 70.000kr (!) mer för samma rutt.

Nej, resan är i september. GMP-HND-VIE-ARN-MMX bokad över telefon med Lufthansa. Jag försökte först boka över telefon med Austrian men agenten var värdelös. 50 minuter tog det med Lufthansa-agenten som flera gånger försökte lura i mig att det inte gick. Och ja, det är codeshare, om det är någon som undrar ;-) ANA tog 70.000kr (!) mer för samma rutt.
Det är inte så konstigt väl?
När man bokar lite udda routing och med flera flygbolag i en bokning blir det ofta IATA biljett (normal fare).

GMP-HND-VIE-ARN-MMX bokad över telefon med Lufthansa. Jag försökte först boka över telefon med Austrian men agenten var värdelös. 50 minuter tog det med Lufthansa-agenten som flera gånger försökte lura i mig att det inte gick.

Nu ombokad till ICN-SIN-MUC-ARN-MMX. LH Operated by SQ på SIN-MUC. Första Lufthansa-agenten sa att det inte gick att boka rutten, och var ganska otrevlig - jag misstänker att hon inte ens försökte. HUACA. Andra agenten skrev ner de flygnummer jag gav henne, satte mig på hold och hade allt klart 2 minuter senare.

Toppen