TomJ
Medlem
Noterade nu i corona-träskets avbokningar att Amex har gjort en klar försämring av sin websida. Förr när man klickade på en SAS-debitering eller -kreditering kunde man minst se biljettnumret. på fakturan fanns det dessutom med färdsträckor, passagerarnamn osv. MYCKET användbart om man vill dubbelkolla att pengarna för en viss bokning återbetalats.
När nu SAS visar sig allt annat än pålitliga när det gäller att betala tillbaka kundernas pengar (har ett tiotal ärende hos kundtjänst med saknade pengar från september 2019 och framåt) blir det än mer värdefullt!
Noterar idag dock att klickar man på en transaktion på websidan får man inte upp nån vettig info längre. Enbart nått amex referensnummer som förstås inte säger mig ett smack!
Någon som noterat samma sak eller vet om man kan ändra någon inställning så man kan se mer?
Även fakturan har blivit mindre informativ. Där finns nu bara flysas och en summa.
Kan tilläggas att även de äldre transaktioner som jag har full info på den digitala fakturan saknar all info när jag nu klickar på den på websidan.
När nu SAS visar sig allt annat än pålitliga när det gäller att betala tillbaka kundernas pengar (har ett tiotal ärende hos kundtjänst med saknade pengar från september 2019 och framåt) blir det än mer värdefullt!
Noterar idag dock att klickar man på en transaktion på websidan får man inte upp nån vettig info längre. Enbart nått amex referensnummer som förstås inte säger mig ett smack!
Någon som noterat samma sak eller vet om man kan ändra någon inställning så man kan se mer?
Även fakturan har blivit mindre informativ. Där finns nu bara flysas och en summa.
Kan tilläggas att även de äldre transaktioner som jag har full info på den digitala fakturan saknar all info när jag nu klickar på den på websidan.