Senaste nytt

AMEX premium

Axxo

Medlem
Hej

Jag har en kollega som vill skaffa ett Amex premium. Vad jag kan se så finns det inga bra värvningskampanjer just nu. Både jag och den som värver får endast 6 k poäng...

Tjänar han mer på att skaffa kortet själv utan värvning? Har för mig att man får 10 k sign upp?

Eller ska man vänta??

Tar gärna emot lite tips :)

Last edited:
Såg detta på Facebook. Kanske kommer en ny kampanj snart?

Attachments

• Screenshot 2023-08-28 at 21.39.06.png
    Screenshot 2023-08-28 at 21.39.06.png
    82,1 KB · Visningar: 217
Bäst lämpade tråd för en rätt oviktig iakttagelse..

Jag har idag ett premium och tänkte hugga på aktuell kampanj för uppgradering till elite. Loggar in i Amex appen för att se hur mycket jag har kvar till att min voucher löser ut. Här ser jag nu att gårdagens (lördag) transaktioner redan "gått igenom" och inte ligger som reserverade. Jag är rätt säker på att detta typ aldrig skett på en helg förut utan att transaktionerna "går igenom" efterföljande måndag eller till och med tisdag ibland, segt brukar det vara.

Är det en engångsföreteelse eller har något ändrats, fler än jag som märkt av förändring?

Jag brukar inte kolla så slaviskt eftersom jag inte använt kortet så mycket i år. Har dock tyckt det varit seg registrering tidigare så inte mig emot om de rappar på processen likt SAS Mc.

Toppen