jonatan-rosdahl
New member
Ja måste vara precis såmylabel skrev:Märker idag att man får x2 poäng på Apotek hjärtat. Trodde man skulle få x4 som alla andra apotek men antar att det är för att ICA äger dem. Lessons learnedKlicka för att utvidga...
Ja måste vara precis såmylabel skrev:Märker idag att man får x2 poäng på Apotek hjärtat. Trodde man skulle få x4 som alla andra apotek men antar att det är för att ICA äger dem. Lessons learnedKlicka för att utvidga...
wenne87 skrev:Börjar får ganska många Alex platinumpoäng, har ca 3 miljoner just nu. Får ju enbart föra över knappa 1 Mill mot eurobonus per år. Finns det någon anna. Väg man kan gå? Connects via någon man pointpoolar med? Eller föra över mot AF/KLM och går det därefter att föra över ett eurobonus?Någon som vet något annat kreativt man kan göra med dem?Klicka för att utvidga...
IdleSwede skrev:Har du provat att föra över med denna länk som någon här postade för någon dag sedan?Self Service Tool - American ExpressSelf Service Tool - American Expresswww.americanexpress.comKlicka för att utvidga...
wenne87 skrev:Nej, den var ny. Det ska gå trots att jag fört över årets kvot? Och utan maxtak?Klicka för att utvidga...
IdleSwede skrev:Har inte provat själv ännu men jag tolkar som att det ska gå.Låt oss veta när du gjort en överföring.Klicka för att utvidga...
Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.Davvelavve skrev:Går det att uppgradera elite till platinum eller behöver man göra en ny ansökan? Skillnaden i kostnad är ju inte så stor från elite...Klicka för att utvidga...
Där ser man. En no brainer för mig som funderat på byta.Emil123 skrev:Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.Uppgradera ditt Amex kort idag - American Expresswww.americanexpress.comKlicka för att utvidga...
Emil123 skrev:Ser ut som man får bonus vid byte Elite -> Platinum. Det är nytt, inte sett förut. Korten har ju ansetts vara på samma nivå ooch därför har man inte fått någon bonus.Uppgradera ditt Amex kort idag - American Expresswww.americanexpress.comKlicka för att utvidga...
Jonatan Rosdahl skrev:Jag har inga problem att komma vidare via länken på min iPhone.Klicka för att utvidga...
Har inte bytt mitt ännu men avslutades ditt gamla per automatik?Emil123 skrev:Hur lång tid brukar det ta att bli aktiverad? 5-10 dagar lät länge.Klicka för att utvidga...
Vet inte om det är skillnad men jag uppgraderade bara mitt Platinum -> Platinum Plus så inget som avslutas antar jag. Behövde bara fylla i mitt Platinum-kort nr vid ansökan.Davvelavve skrev:Har inte bytt mitt ännu men avslutades ditt gamla per automatik?Någon som med om man får samma kredit eller börjar man från början? Har varit föräldraledig en hel del förra året och då inte tagit ut penning så deklaration är ju kass för min del. Hade behövt nuvarande kredit.Klicka för att utvidga...