Har precis aktiverat ett nytt amex platinum kreditkort och har tidigare haft betalkort. Måste extrakortinnehavaren ansöka om prioritypass på nytt eller flyttas det med? Har för mig att jag läst att huvudkortsinnehavaren inte behöver göra någonting.
Tack. Hittade en länk via Amex hemsida för det. Det nya kortet har uppdaterats i profilen på extrakortsinnehavarens priority pass app. Ligger det inne för vanlig betalning då?
Tack. Hittade en länk via Amex hemsida för det. Det nya kortet har uppdaterats i profilen på extrakortsinnehavarens priority pass app. Ligger det inne för vanlig betalning då?
Rättar mig själv. Ser till min stora förvåning att det nya kortet även det är betalkort (iaf enl. första siffrorna). Då borde vi inte behöva göra någonting.
Rättar mig själv. Ser till min stora förvåning att det nya kortet även det är betalkort (iaf enl. första siffrorna). Då borde vi inte behöva göra någonting.
Utbyte av kort bara. Det är inte det minsta förvånande att det är ett betalkort precis som det kortet det ersätter. Det är ju samma avtal. Du behöver inte göra något avseende PP