Gammal tråd och gammalt inlägg jag vet. Men frustrerande att Amex inte fått igång detta. Bytte nyss från iPhone till en Google Pixel 7 Pro, hade aldrig ens tänkt tanken att Amex inte skulle fungera i Google Pay. Surt.Ingen som vet något nytt om detta? Otroligt dåligt stöd för Google pay i svenska banker och kort...
Byt tillbaka, du har 14 dagars öppetköp för att kunna använda SAS MC och Amex i mobilenGammal tråd och gammalt inlägg jag vet. Men frustrerande att Amex inte fått igång detta. Bytte nyss från iPhone till en Google Pixel 7 Pro, hade aldrig ens tänkt tanken att Amex inte skulle fungera i Google Pay. Surt.
Haha ja nästan så att jag överväger det. De tusenlappar jag sparar på att välja Pixel istället för en ny iPhone lägger jag dock hellre på att resa!Byt tillbaka, du har 14 dagars öppetköp för att kunna använda SAS MC och Amex i mobilen![]()
Satt precis och kollade på om Amex dykt upp men icke.Haha ja nästan så att jag överväger det. De tusenlappar jag sparar på att välja Pixel istället för en ny iPhone lägger jag dock hellre på att resa!
SAS MC funkar ju via curve i Google Pay i alla fall.