Juancarlos skrev:Du kommer in i Centurion delen om du går igenom loungen, finns en dörr brevid buffen som leder in till Centurion "delen" i Hong Kong. Om jag inte missminner mig så fanns det ca 700 Centurion kort innehavare i Sverige.förra året.Klicka för att utvidga...
Ja.Carlos skrev:Som nybliven Platinumkortsinnehavare tänkte jag besöka loungen ett par gånger i November och December, tycker maten ska bli intressant att testa, ska bli skönt att komma bort från Guldloungens Persiljpestogojs.Stämmer det att man får beställa flera maträtter?Klicka för att utvidga...
Carlos skrev:Vad kostar ett glas Krug?Klicka för att utvidga...
Var finns den? Letade igår men hittade ej.Ludvig Skalme skrev:På Pontus? Kolla vinlistan på Pontus hemsida.Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Det vore säkert vettigt med tanke på att den restaurangen sällan verkar välbesökt.Klicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:På Pontus? Kolla vinlistan på Pontus hemsida.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Var finns den? Letade igår men hittade ej.Klicka för att utvidga...
Jo jag såg den med men den saknar dessvärre glaspriserna.Ludvig Skalme skrev:Jag hittade denna föruthttps://starwinelist.com/storage/wine_lists/161/pontus-in-the-air.pdf?1540376684Klicka för att utvidga...
Carlos skrev:Vad kostar ett glas Krug?Klicka för att utvidga...
Carlos skrev:Jo jag såg den med men den saknar dessvärre glaspriserna.Klicka för att utvidga...
Nej, varför skulle det göra det?Flyer722 skrev:Snabb fråga, fungerar det att använda apple pay med platinum som inträde till loungen?Klicka för att utvidga...
Flyer722 skrev:Snabb fråga, fungerar det att använda apple pay med platinum som inträde till loungen?Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:Nej, varför skulle det göra det?Kortet skall presenteras och dras genom en kortläsare som är kopplad till en ipad med LoungeBuddy appen aktiverad. Utöver detta scannas ditt boardingpass. Samma lösning som finns i Centurionloungerna.Klicka för att utvidga...
Nej.Mattias Holmén skrev:Det skulle iof kunna fungera så länge deras kassasystem accepterar trådlös kommunikation. Jag är inte helt säker på att det är uteslutet.Klicka för att utvidga...
Berglund skrev:Nej.Nu läste du inte hela mitt inlägg som du ändå citerade. Samma lösning som finns i Centurionloungerna.
Det har ingenting med kassasystemet att göra överhuvudtaget. Du måste ha blandat ihop, kolla nästa gång du är på besök. Ipaden står vid entrén och är helt frikopplad från kassasystemet där mat och dryck slås in. Kassasystemet är en separat enhet som står till vänster på den stora diskbänken.Klicka för att utvidga...