J
Jonas C
Guest
Någon som kan dela med sig av menyn för Augusti månad?
BusinessClass.se Loungen 2018 | Sida 126 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorJonas C skrev:Någon som kan dela med sig av menyn för Augusti månad?Klicka för att utvidga...
Är inte ceasar sallad glutenfri om man tar bort krutongerna eller vad det nu är?maba skrev:Någon som vet om det finns några glutenfria alternativ hos Pontus in the Air tänkte exempelvis den berömda räkmackan om den går att få på GF bröd?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Är inte ceasar sallad glutenfri om man tar bort krutongerna eller vad det nu är?Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Ja, var precis där. Räkmacka, Tortellini med tryffel, cesarsallad med kyckling samt sallad med kantareller.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Ja då, använder den mycket frekvent som arrival lounge.Klicka för att utvidga...
Ja, det fungerar utmärkt, som andra redan har påpekat.FFlash skrev:Undrar om man fortfarande kommer in med ankomst boarindg pass då de scnnar alltid bp numera?Klicka för att utvidga...
Hade kanske gått om han haft Centurion plus ett Platinum och ett extrakort till frun.Konto93 skrev:6st där pappan försökte argumentera att alla skulle få tillträde eftersom han hade 2 kort (huvud+additional card) och frun extrakort. Jag höll på packa och vet inte hur det slutade tyvärr.Klicka för att utvidga...
Hade de alltså 3 kort? Är inte Additional card och extrakort samma sak?Konto93 skrev:Jag är inte vegetarian men provade salladen med kantareller (veg. alternativet) och jag tycker den var riktigt bra! Om man är på Pontus ofta är det ett bra alternativ att växla med.Ett intressant utspel i måndags var en familj på 6st där pappan försökte argumentera att alla skulle få tillträde eftersom han hade 2 kort (huvud+additional card) och frun extrakort. Jag höll på packa och vet inte hur det slutade tyvärr.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hade de alltså 3 kort? Är inte Additional card och extrakort samma sak?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hade de alltså 3 kort? Är inte Additional card och extrakort samma sak?Klicka för att utvidga...