intuition
Medlem
Ursäkta om detta frågats förr, hittar dock ingen info om det.
Jag har ett Amex Guld och tog ut ett PP i april. Enligt Amex ingår 4 fria besök per år.
När jag loggar in på mitt konto på prioritypass.com står det dock:
Det finns inget som exakt beskriver vad min "membership period" är utan den enda tidsgräns som anges är 3 år fram i tiden från starten. Man kan ju då göra lite olika tolkningar vad "4 besök per år" betyder. Är det per kalenderår, per medlemsår i Amex, per 12-månaders period mellan 1.e april och 31 mars eller kanske faktiskt bara 4 besök fram till 2020-03-31?
Någon som har praktisk erfarenhet? För £15/besök är jag inte direkt sugen på att testa mig fram.
Jag har ett Amex Guld och tog ut ett PP i april. Enligt Amex ingår 4 fria besök per år.
När jag loggar in på mitt konto på prioritypass.com står det dock:
Your membership plan includes:
Your membership refreshes 2020-03-31
- 4 inclusive member visits per membership period. Any additional member visits will be charged directly to the payment card associated with your account at a rate of £15 per visit.
- All visits for accompanying guests will be charged directly to the payment card associated with your account at a rate of £15 per person per visit.
Det finns inget som exakt beskriver vad min "membership period" är utan den enda tidsgräns som anges är 3 år fram i tiden från starten. Man kan ju då göra lite olika tolkningar vad "4 besök per år" betyder. Är det per kalenderår, per medlemsår i Amex, per 12-månaders period mellan 1.e april och 31 mars eller kanske faktiskt bara 4 besök fram till 2020-03-31?
Någon som har praktisk erfarenhet? För £15/besök är jag inte direkt sugen på att testa mig fram.