Senaste nytt

Alternativ till Tokyo - Europa i First

  1. Varifrån vill du börja din resa? Tokyo
  2. Var är din destination? Arlanda
  3. När vill/behöver du resa ut? Ut från Tokyo fre 27/9 eller lör 28/9
  4. När vill/behöver du komma hem? Enkelresa
  5. Hur länge vill du vara borta? -
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  7. I vilken kabinklass First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? ANA eller Lufthansa
  9. Vad är din budget? (per person) Har redan befintlig 2-4-1 bokning
  10. Vad är det viktigaste för dig? Hitta ett alternativ till befintlig bokning
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Shanghai, Peking eller Hongkong

Ska iväg till Tokyo och har idag en bokning med ANA i F på NH203 00:10 29/9 till Frankfurt och sen vidare hem till Arlanda.

Reser själv hem och förvisso skönt att sova bort största delen av resan hem men hade hoppats på att kunna boka om till LH F på fredagen eller lördagen till Frankfurt eller München från Tokyo men tror inte det kommer släppas några bonusbiljetter till EuroBonus där det ser ut att vara relativt många existerande bokningar redan i F.

Inga större förhoppningar på att det ska dyka upp bonusplatser varken i F eller i C på ANAs flyg till London som har nya inredningen.

Tittat lite på LH F från Shanghai eller Peking till Frankfurt/München men hittar inga flyg mellan Tokyo och nån av ovanstående städer så pass tidigt på morgonen så jag hinner med flygen. Kan det stämma?

Något alternativ som missat? Air China är inget alternativ.

Har bara bokat hotell i Tokyo tom fredagen den 27/9 så kommer behöva ta en natt till om jag ska hem med mitt nu bokade flyg.
Skulle istället kunna ta natten mellan fre/lör i Shanghai/Peking och på så sätt komma hem med LH i F.
Nån skillnad på att övernatta i dessa städer vid flygplatsen?
 

Taggen

Medlem
Ja, det är väl och köra F med Thai via BKK om du skall ha first. HND/NRT till BKK och sedan vidare till FRA/CDG/LHR men Thai var inget alternativ så då får du väl titta på avgångar med LH i first från HKG/BKK/SIN utöver PEK/PVG och ta dig dit med ANA.
 
Toppen