Senaste nytt

Al Maha Gold service in DOHA

Mikeswede

Medlem
Undrar om någon nyligen har nyttjat den AL Maha "meet and greet" service som är fri som guldmedelm hos Qatar. Vad kan man förvänta sig ? Vi kommer att byta plan i Doha och har några frågor

- blir man hämtad vid planet/brygan med elbil ?
- Blir man körd/eskorterad till/från loungen ?

Hoppas någon kan dela med sig av sina erfarenheter.

MVH

Mikaeswede
 

matado

Medlem
Som jag har tolkat denna tjänst så är det endast ifall du skall besöka Doha, dvs gå ut genom immigration. Inte för transfer.
 

LarsCph

Medlem
Jeg har brugt den et par gange - det virker absolut også ved transfer. Man bliver mødt ved flyet af 1 eller 2 fra Al Maha som står med et nameboard og eskorteret (gående, jeg ved ikke om de leverer elbil hvis man spørger - men jeg foretrækker nu at gå i lufthavnen). Man bliver (de to gange jeg har brugt det) taget uden om hvad der måtte være af kø i security check og derefter eskorteret til lounge hvis der er tid eller direkte til din connection.

Det var ikke noget jeg ville betale for, men når det er gratis som det er syntes jeg det er hyggeligt at blive hentet på den måde :)

Jeg ved ikke hvis man ankommer hvor der er bustransfer om det er anderledes. Dér kunne man jo godt bruge at blive kørt til gaten i en rigtig bil i stedet for en bus.
 

matado

Medlem
Aha, va bra. Då kan man ju använda den för att komma igenom ankommande säkerthets kontrollen snabbare när man åker ekonomi, eftersom de nu tagit bort att Gold/Platinum får använda Business class lanen genom security.
(å andra sidan verkar de ganska ofta skippa ankommande security nu för tiden när det är högtryck)
 

LarsCph

Medlem
Og hvis du booker det - så er det smidigst bare at sende dem en mail med booking reference + privilege club nummer i og bede om det. Så booker de det, og nemmere end at udfylde deres online formular. Jeg har hver gang fået svar i løbet af få timer. :)
 

LarsCph

Medlem
Det tror jeg ikke da.. Skriv en mail til dem - så er de der nok når du ankommer. Og hvis de ikke er så kan du nok finde vej trods alt :)
 
Toppen