Systembolaget och drivstoff tror jag svaret är "alla".fleksnes skrev:Hei, skal en ukes tid til Stockholm og lurer på hvilke butikker/kjeder som tar amex?Tenker da mest på; systembolaget? Matbutikker og drivstoff til bil.Klicka för att utvidga...
Jag skulle vilja påstå samtliga.fleksnes skrev:Hei, skal en ukes tid til Stockholm og lurer på hvilke butikker/kjeder som tar amex?Tenker da mest på; systembolaget? Matbutikker og drivstoff til bil.Klicka för att utvidga...
fleksnes skrev:Hei, skal en ukes tid til Stockholm og lurer på hvilke butikker/kjeder som tar amex?Tenker da mest på; systembolaget? Matbutikker og drivstoff til bil.Klicka för att utvidga...
Det är inte alla ICA som tar Amex.Dawes skrev:De flest matvarubutiker som coop, ica och willys tar i alla fall här amex rakt igenom.Klicka för att utvidga...
Jag skulle till och med påstå att vanligast bland de som tar Amex är att det inte accepterar Amex via "blip" utan bara via chip.J1981 skrev:Vissa ställen tar inte amex contactless, man måste sätta i kortet i maskinen.Klicka för att utvidga...
Sticktown skrev:Någon som har erfarenhet av om Electrolux accepterar Amex? Skall betala ett kök om det är olika för olika delar av kedjan.Klicka för att utvidga...
Tamas skrev:Letar efter Pergo golv och helst betala med AMEX. Har någon tips vilka affärer jag ska kika?Tar Golvpolen AMEX, nån erfarenhet?Klicka för att utvidga...
Lauda 777 skrev:Precis hemkommen från en långhelg i Rom. Fascinerande mängd ställen, även småbutiker och en däckhandlare som vi passerade tar Amex. Amex har tydligen kört en "shop small" kampanj så stödet är mycket bra!Klicka för att utvidga...