Ilmu90 skrev:Serveringsvagnen på Öresundstågen tar AmexKlicka för att utvidga...
Borde nog ha varit tydlig med att säga att serveringsvagnen är på tåget från Ängelholm till Göteborg och från Göteborg till Helsingborg.Bankiren skrev:Jag pendlar till Köpenhamn från Malmö varje dag, men har aldrig sett någon serveringsvagn.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:@Robert flysas- tips från coachen: Gruppera flera rader information i ett inlägg så blir det en mycket behagligare läsupplevelse för allaKlicka för att utvidga...
Fast spelar det egentligen någon roll? Ett inlägg med tio rader eller fem med vardera två rader är rätt likvärdigt för min läsupplevelse kan jag tycka. Tror "regeln" lever kvar från tiden då varje Byte skulle sparas.bnr skrev:@Robert flysas- tips från coachen: Gruppera flera rader information i ett inlägg så blir det en mycket behagligare läsupplevelse för allaKlicka för att utvidga...
Nu blir det OT, men japp, jag tycker att det spelar roll.Delayed skrev:Fast spelar det egentligen någon roll? Ett inlägg med tio rader eller fem med vardera två rader är rätt likvärdigt för min läsupplevelse kan jag tycka. Tror "regeln" lever kvar från tiden då varje Byte skulle sparas.Klicka för att utvidga...
Absolut. Går fint när jag har provat.erc skrev:Ska inom kort köpa en bil av en bekant och funderar på om det kan finnas något sätt att betala den med mitt AmEx. Vid PayPal-transaktioner utförda med AmEx - registreras de som regelrätta köp tro?Klicka för att utvidga...
AMEX/American Express SUSPENDED my Accounts becaus... - myFICO® Forums - 5020179erc skrev:Ska inom kort köpa en bil av en bekant och funderar på om det kan finnas något sätt att betala den med mitt AmEx. Vid PayPal-transaktioner utförda med AmEx - registreras de som regelrätta köp tro?Klicka för att utvidga...
Det där avråder jag skarpt ifrån. Det är inte första gången Amex hör talas om Paypal, tvärtom är de mycket bekanta med företeelsen. Att vara ”smarta gubben” är inte så fiffigt i det här fallet.erc skrev:Ska inom kort köpa en bil av en bekant och funderar på om det kan finnas något sätt att betala den med mitt AmEx. Vid PayPal-transaktioner utförda med AmEx - registreras de som regelrätta köp tro?Klicka för att utvidga...
Vet du hur AMEX ser på donationer till Kiva.org som i dagsläget enbart erbjuder Paypal?Berglund skrev:Det där avråder jag skarpt ifrån. Det är inte första gången Amex hör talas om Paypal, tvärtom är de mycket bekanta med företeelsen. Att vara ”smarta gubben” är inte så fiffigt i det här fallet.Klicka för att utvidga...
Jag har gjort runt 40 lån via Kiva.org med PayPal och aldrig haft några problem med Amex.Mattias Holmén skrev:Vet du hur AMEX ser på donationer till Kiva.org som i dagsläget enbart erbjuder Paypal?Klicka för att utvidga...