mmatsie skrev:Flög Got Sto med Blue1. Och väntar fortfarande på poängen.... (4 dagar sedan), lite oklart således.Klicka för att utvidga...
Det är inte det minsta oklart, du skall ha poängen om det är en poänggivande klass, det är en ren SK-flight...
mmatsie skrev:Flög Got Sto med Blue1. Och väntar fortfarande på poängen.... (4 dagar sedan), lite oklart således.Klicka för att utvidga...
OnlyAFool skrev:Aegean har ett mycket bra program om man reser SASKlicka för att utvidga...
Christian R skrev:Næsten, på visse af ruterne til (Syd)Europa er EuroBonus bedre da man bruger zoner og ikke distance. Men korrekt, på de helt korte turer er Miles&Bonus rigtigt godt!Klicka för att utvidga...
Ja, det är samma problem för mig också. (Opera + Windows 7)iRobert skrev:Någon annan som har problem att logga in på sitt Miles&Bonus konto just nu? Varken jag eller sambon kan logga in, möts bara "Invalid Member ID / Password"Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Någon annan som har problem att logga in på sitt Miles&Bonus konto just nu? Varken jag eller sambon kan logga in, möts bara "Invalid Member ID / Password"Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Skönt att det inte är mitt/våra konton som spökar. Kör själv W8.1 med Chrome, så med rätt mycket täckt kan vi nog konstatera att det är hos deras plattform felet ligger.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Du behöver bara ha statusen på boardingkortet.Sedan är det ett tips att inte sitta och leka med sina guldkort ombord. Den enda effekt det ger är den du råkade ut för...Klicka för att utvidga...
Print status ud. Boardingkort bør altid reflektere det program hvor pointene optjenes. Hvis du ændrer det i lufthavnen skal du have printet nyt boardingkort ud, så det igen matcher det program hvor pointene de facto skal optjenes. Så kan man derudover lege med sine status-kort (eller printout heraf) for at få mere bagage, loungeaccess eller lignende!Maria Krantz skrev:....om det räcker att printa ut statusen från mina sidor på Aegean eller om jag bör ändra FFP till Aegean och gå miste om Eurobonus.....Klicka för att utvidga...
Muts skrev:Usikker på om dette er riktig sted og poste, men prøver her.På en reise i sommer vil jeg kunne tjene 21.000 miles både hos EB (som vil gi meg sølv) og hos Aegean (som gir meg *G). Reiser til daglig kun med SAS. Hva vil gi meg mest fordeler? EB Sølv eller Aegean Gold?Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Aegean, Aegean, Aegean!Det eneste du får med EuroBonus Silver som du ikke får med Aegean Gold er Fast-Track i Juli-August & December.På den anden side, hvis dine øvrige rejser med SAS oveni de 21.000 point får dig i nærheden af EuroBonus Gold ville jeg vælge EuroBonus.Klicka för att utvidga...