Senaste nytt

Accelerate 2017: 1st January - 15th April

FFlash

Medlem
Tycker denna gang lite bättre för mig...kanske pga jag hade redan säkrat mitt IHG Spire och inte haft stays då jag bokat Hilton och Carlson som haft bra promo på gång


Points Earned
0of57,800points
Completed Offers
0of8
Days Left

126
Earn57,800total bonus points.
Complete all of yourAccelerateoffers and earn57,800total bonus points.

My Offers
Points Value Offer Description Status
5,000 Book and stay Once Get 5,000
Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Book and stay once and earn 5,000 bonus points.

Terms BOOK NOW
18,000 Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 9 night(s) and earn 18,000 bonus points.

Terms BOOK NOW
2,900 Travel with the IHG® App
Book 3 stay(s) with the IHG® App and earn 2,900 bonus points.

Terms
3,000 Stay for Less and Earn
Earn 3,000 bonus points when you book 1 stay(s) using Points and Cash. We’ll reward you with more Bonus Points when you use a combination of points and cash.

Terms BOOK NOW
14,400 Globetrotter Bonus
Earn 14,400 bonus points for staying at 3 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country.

Terms BOOK NOW
13,000 Your Achievement Bonus
Complete 4 of the 5 offers and earn (an additional) 13,000 bonus points.

Terms
500 Registration Bonus
Register for Accelerate and earn 500 bonus points

Terms
1,000 January Bonus Offer
Book and stay once in January and get 1,000 bonus points.
 

palmen

Moderator
Fick en helt ok för ca 60k poäng. Allt utom 1 är redan bokat och klart, kommer nog inte få den sista some kräver 4 nätters bokning
 

palmen

Moderator
3,000 Book and stay Once Get 3,000
Thank you for being a loyal IHG® Rewards Club member. Book and stay once and earn 3,000 bonus points.

14,000 Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 7 night(s) and earn 14,000 bonus points.

4,000 A Bonus Weekend Stay
Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required.

17,600 Globetrotter Bonus
Earn 17,600 bonus points for staying at 4 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country.

4,000 Stay a Little Longer
Earn 4,000 bonus points when you book a single stay of 4 or more consecutive nights.

1,000 Earn When You Redeem
You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points.

15,000 Your Achievement Bonus
Complete 5 of the 6 offers and earn (an additional) 15,000 bonus points.

1,000 January Bonus Offer
Book and stay once in January and get 1,000 bonus points.
 

jumbooze

Medlem
Min var hyfsat svår, tre länder och en corprate jag inte längre får boka plus ca 15 nätter, nja, jag tror det blir ett "hiltonår" i år förutom några nätter på IC
 

Kris

Medlem
Mina mål i denna kampanj var väldigt lik tidigare. Kämpar personligen med 4 länder, då jag ofta åker till till flera destinationer i samma land snarare än olika länder. Anyway... min fundering nedan är kring stay x nights.

Någon som har erfarenhet kring "stay x nights" där man bor konsekutivt låt säga 15 nätter, men checkout är efter kampanjens slut. En stay 5-20 april, således att 10 nätter är upp till 15 april (kampanjens slut i detta fall) och resterande 5 nätter är efter kampanjens slut. Vad gäller?

A) Även då det är en konsekutiv stay med utchecking efter kampanjens slut kommer de 10 nätterna (som är innanför kampanjens tidsfönster) räknas in i kampanjen
B) Inga nätter räknas in i kampanjen what so ever
C) Man kan/behöver tillämpa workaround och dela upp bokningen i två bokningar (och checka ut/in, behövs det? Kan man det?) 5-15 april och 15-20 april.
D) Annat förslag jag inte tänkt på

Tacksam för input om det är någon som vet/har erfarenhet av liknande scenario.
 

palmen

Moderator
Utan att veta så gissar jag på att du får 10 nätter. Tror nog bäst svar kan fås om du kontaktar IHG, kan vara bra att veta.
 

Kris

Medlem
Mina mål i denna kampanj var väldigt lik tidigare. Kämpar personligen med 4 länder, då jag ofta åker till till flera destinationer i samma land snarare än olika länder. Anyway... min fundering nedan är kring stay x nights.

Någon som har erfarenhet kring "stay x nights" där man bor konsekutivt låt säga 15 nätter, men checkout är efter kampanjens slut. En stay 5-20 april, således att 10 nätter är upp till 15 april (kampanjens slut i detta fall) och resterande 5 nätter är efter kampanjens slut. Vad gäller?

A) Även då det är en konsekutiv stay med utchecking efter kampanjens slut kommer de 10 nätterna (som är innanför kampanjens tidsfönster) räknas in i kampanjen
B) Inga nätter räknas in i kampanjen what so ever
C) Man kan/behöver tillämpa workaround och dela upp bokningen i två bokningar (och checka ut/in, behövs det? Kan man det?) 5-15 april och 15-20 april.
D) Annat förslag jag inte tänkt på

Tacksam för input om det är någon som vet/har erfarenhet av liknande scenario.
Fått svar från Ambassador service. De bekräftar A) ovan.
Sen kan man ju alltid fundera på om man får ett annat svar om man frågar igen... Men det låter rimligt och med svar på skrift finns det material för debatt vid behov.
 

Homer

Medlem
alternativ D)
Jag är ganska säker på att det är incheckningsdatum som räknas, så har det varit tidigare.
Checkar du in den 5:e och ut den 20:e blir det alltså 11 nätter som räknas.


Kampanjen förra året var 6:e September – 15:e December
en vistelse med
Check-in Date:
Dec 15, 2016
Check-Out Date:
Dec 16, 2016

räknades för mig
 
Toppen