Sedan United ändrade sina tabeller för uttag av poäng den 1 november, är det ju nu möjligt att boka en resa som är under 800 flight miles för 8000 United Miles (enkel resa i ekonomi klass).
Jag har lekt lite med Star Alliance route map och hittat en del sträckor som jag själv tycker kan vara prisvärda och / eller intressanta att besöka.
Malaga - Lissabon (jag åker den sträckan några gånger per år och biljetter kan ibland av någon anledning kosta flera hundra euro mitt i sommaren)
Tromsö - Svalbard
Guayaquil, Ecuador - San cristobal island (Galápagos)
Det tillkommer bara 9 dollar i skatt på den sträckan
Jag önskar att det alternativet funnits när jag besökte öarna för ett par år sedan!
Johannesburg - Victoria Falls
Istanbul - butami (Georgia)
Vishakhapatnam, Indien - Port Blair (andaman Islands)
Finns det något sätt att på ett enkelt sätt se alla star Alliance sträckor som är max 800 miles?
Jag har lekt lite med Star Alliance route map och hittat en del sträckor som jag själv tycker kan vara prisvärda och / eller intressanta att besöka.
Malaga - Lissabon (jag åker den sträckan några gånger per år och biljetter kan ibland av någon anledning kosta flera hundra euro mitt i sommaren)
Tromsö - Svalbard
Guayaquil, Ecuador - San cristobal island (Galápagos)
Det tillkommer bara 9 dollar i skatt på den sträckan
Jag önskar att det alternativet funnits när jag besökte öarna för ett par år sedan!
Johannesburg - Victoria Falls
Istanbul - butami (Georgia)
Vishakhapatnam, Indien - Port Blair (andaman Islands)
Finns det något sätt att på ett enkelt sätt se alla star Alliance sträckor som är max 800 miles?