Vad har de för bubbel den här gången?Senator skrev:Det var kul att ses@palmenNu är vi ombord FRA-HKG plats 1A och 1KKlicka för att utvidga...
Vad har de för bubbel den här gången?Senator skrev:Det var kul att ses@palmenNu är vi ombord FRA-HKG plats 1A och 1KKlicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Vad har de för bubbel den här gången?Klicka för att utvidga...
Jag tänkte också det, och jag tycker vi borde gå ihop och anmäla honom för OT. Jag blir kränkt av alla champagnebilder!palmen skrev:Inte ofta ens liverapport blir hijackad av en annan Moderator.Kul att träffa@Senatori FCT och nu är vi båda på resa men lite olika agendor.Vi hade också full beläggning i First.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Inte ofta ens liverapport blir hijackad av en annan Moderator.Kul att träffa@Senatori FCT och nu är vi båda på resa men lite olika agendor.Vi hade också full beläggning i First.Klicka för att utvidga...
Sluta vara kränkt och boka en random First, det skulle jag gjort ;-)Golfkillen skrev:Jag tänkte också det, och jag tycker vi borde gå ihop och anmäla honom för OT. Jag blir kränkt av alla champagnebilder!Ha det grymt roligt! Behöver något roligt att läsa när det är nollgradigt och den gråa militärfilten skymmer solen 3 månader i sträck.Klicka för att utvidga...
Det var Senators champagnebilder som OT-kränkte mig (och så var det en stor portion skämt)palmen skrev:Sluta vara kränkt och boka en random First, det skulle jag gjort ;-)Klicka för att utvidga...
Får se om jag orkar, bara 2 av 10 flighter gjorda.Senator skrev:Ha ha.. jag skall vara tystJag är bara avis på din förmåga att boka samt orkaKlicka för att utvidga...
Vart dricker du öl i BKK?palmen skrev:Jag lever också, sitter i Thai First loungen nu, ska dock ta mig in till Bangkok för lite öl hade jag tänkt.Får se när jag har lite tid att skriva mer, men flighten hit gick bra, Caviar var gott, middag när man vaknar var sådär.Visa bifogad bild 71931Visa bifogad bild 71932Visa bifogad bild 71933Klicka för att utvidga...
Vild gissning: Mikkeller Bangkok : Mikkeller Barsqueezen skrev:Vart dricker du öl i BKK?Klicka för att utvidga...
Trettio sorter på fat. Jobbigt att prova alla. Påminner mig förresten om när en något överförfriskad herre gick fram till bardisken på Bishops Arms och sa "Får jag en stor stark". Bartendern frågade något i stil med "Vilken typ av öl önskar du, vi har 28 olika sorter på fat?". Gästen ser besvärad ut, tänker en stund och säger "Äh, ta hit en flaska då". Bartendern svarar iskallt "Ja då har vi 67 olika att välja på.". Har ingen aning om hur det slutade...flonken skrev:Vild gissning:Mikkeller Bangkok : Mikkeller BarKlicka för att utvidga...
Ledsen om jag hijackar din tråd @palmenflonken skrev:Vild gissning:Mikkeller Bangkok : Mikkeller BarKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Han höll på i 20 minuter med en lupp på min telefonKlicka för att utvidga...