Jag provade en enkel sökning, med mina 3600poäng. Falun-Stockholm 28sept kl 11.34-14.15 i 1 klass! Kostade det mig 2000poäng med promokoden! Utan promokod kostar det 3600poäng
Dvs 40-45% billigare
Jo det går alldeles utmärkt att uppgradera biljetter.Villkor: ... Gäller ej uppgradering till 1 klass, ...
Antog att de menade att erbjudandet inte gällde 1kl, för vad jag vet kan man inte uppgradera en biljett på SJ va ? Men det är jättebra annars om 1kl går att boka också på det här erbjudandet![]()
Jo det går alldeles utmärkt att uppgradera biljetter.
Ja fast det går också att uppgradera betalda 2kl biljetter till 1kl. Prisern är nästan alltid dyrare än om du skulle köpt 1kl från början men ibland kan det helt klart vara värt det.Haha poletten ramla ner nu... så klart det går, bara boka om en 2kl ju![]()
Ja fast det går också att uppgradera betalda 2kl biljetter till 1kl. Prisern är nästan alltid dyrare än om du skulle köpt 1kl från början men ibland kan det helt klart vara värt det.
Vilka också hår bra att uppgradera om man ringer in eller pratar med personalen i loungen.Bra att veta, tack !
Jag kör bara icke ombokningsbart så kanske därför jag aldrig sett det valet.
Vilka också hår bra att uppgradera om man ringer in eller pratar med personalen i loungen.