Senaste nytt

50% off Hilton Japan/Sydkorea. Bokas innan 31:a okt 2014

nollbit

Medlem
Time Sale - 72 hour Sale Room Only

Book By 31 Oct 2014. Stay Between 28 Oct 2014 and 30 Apr 2015.

50% OFF TIME SALE (72 HOURS )

Now is the perfect season to travel to Japan and South Korea. Enjoy a 50% discount at participating Hilton Worldwide properties across Japan & South Korea.

Sale Starts : October 28th (Tue) 2:00 pm JST
Sale Ends : October 31st (Fri) 2:00 pm JST

*Please note, charges other than room rate (tax, service charge, resort fee etc.) are not part of the discount, therefore the full 50% of discount may not be reached in some cases.

Kigger også på hoteller i Tokyo til påskens tur, Executive Room på Hilton Shinjuku for omkring 1150DKK incl. skatter og service charge er godt nok en god pris!

Hmm är det bara jag som tycket det är konstigt att Junior Suite är billigare än Executive Room? Får man tillgång till loungen som boende i Suite?

Hmm är det bara jag som tycket det är konstigt att Junior Suite är billigare än Executive Room? Får man tillgång till loungen som boende i Suite?

Har sett det vid diverse tillbud på olika ställen. Kan tänka mig att det är ungefär som med Eco vs Biz biljetter på flyget - de har större efterfrågan på vanliga rum pga antingen policies eller ometvetna resenärer som gör att de inte bokar Suites även om det är billigare. Och priset styrs av tillgång/efterfrågan.

Toppen