jakob-r%C3%B6dstr%C3%B6m
New member
Igår fick jag min väst! Mycket fin. Noterade dock att den var enormt stor (XL) missade om detta gick att välja. Men nu har man att växa i allafall. Och lite poäng om några månader.
Mikael skrev:6-8 veckor innan poängen förs över till EB-kontot, ja, men efter 7-10 dagar ska de synas i webshopping-portalen under "kommande överföringar". Är det nån som har poäng som visas i portalen, för reflexvästar, bläckpatroner eller annat?Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Var hittar du informationen om 7-10 dagar? Är det arbetsdagar eller vanliga?Klicka för att utvidga...
Mikael skrev:6-8 veckor innan poängen förs över till EB-kontot, ja, men efter 7-10 dagar ska de synas i webshopping-portalen under "kommande överföringar". Är det nån som har poäng som visas i portalen, för reflexvästar, bläckpatroner eller annat?Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Samma här Ubbe. Jag ser varken poäng från Inkclub eller SBM. Min erfarenhet när jag handlat på CDON via EB är att det tar lång tid innan poängen syns.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Hej,har någon fått poäng från sina beställningar? Jag har inte fått poängen SAS Webshopping konto för att sen överföras till EB konto.Klicka för att utvidga...