MCT?JacobGBG skrev:MCT på BRU är 30 min och är en hyffsat kompakt flygplats så det bör funka. Återigen däremot, på separata biljetter? Aldrig i livet.Klicka för att utvidga...
MCT?JacobGBG skrev:MCT på BRU är 30 min och är en hyffsat kompakt flygplats så det bör funka. Återigen däremot, på separata biljetter? Aldrig i livet.Klicka för att utvidga...
Minimum Connection TimeMr Phil skrev:MCT?Klicka för att utvidga...
Ja det kanske blev lite rörigt. Ursprungsfrågan kom egentligen från M.K i #231.Maja skrev:Missförstod nog din fråga. Svarade på att jag fått gratis dryck som EBD resandes i GO. De har kollat i sin iPad och där sett vilken status/program som är inlagt (har jag förstått det som).Klicka för att utvidga...
Lasse Kongo skrev:Någon som testat vändande flyg på Frankfurt? Eller som vet att det går alt. inte går.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Utmaningen i FRA är den relativt stora risken att det blir en buss-gate. Då kan det bli svettigt om bussen går till Schengen B och sen skall du längst ut på en av två A-fingrar. Jag skulle nog inte köra den.Klicka för att utvidga...
Och för AMS med 1 timme till returflyg? Är ju en stor flygplats...Ford Prefect skrev:Samma fråga, men för BRU. Pre-covid funkade det fint, men hur är det numera? Går det att göra på 40 min?Klicka för att utvidga...
Svaret på den frågan är ett klart och tydligt "kanske".Delayed skrev:Har CC verkligen koll på det om en EBD I Go vill ha fri dryck?Klicka för att utvidga...
John Rosenbaum skrev:Beroende på vad du ska göra/hitta och hur detaljerat det ska bli så är dessa de två som jag finner enklast.Matrix - ITA Software by GoogleGoogle TravelKlicka för att utvidga...
Med ITA Matrix kan man specificera hur många segment man vill ha ("SK SK SK" betyder 3 SAS-segment):TravelCurse skrev:Hej, noob här. Har kikat på Google Travel och har bara en fråga om hur du använder den - exempelvis för att leta segment runs? Har du en viss taktik eller testar du runt lite planlöst tills du hittar något guldkorn?Jag har varit inne och sökt runt lite, men har nog ingen bra taktik känns det som...Klicka för att utvidga...
Nja hittar bara Bryssel med väldigt lång tid i just Bryssel. Hittar bara ut morgon och hem kvällRebel skrev:brussel via Köpenhamn/oslo. går att göra på en eftermiddag och kvällmen dusseldorf funkar nog ocksåKlicka för att utvidga...
Från Stockholm?Andreas Ekman skrev:Nja hittar bara Bryssel med väldigt lång tid i just Bryssel. Hittar bara ut morgon och hem kvällHittar saker i ITA men det är inget som sas vill visa så inget jag kan bokaKlicka för att utvidga...
Andreas Ekman skrev:Nja hittar bara Bryssel med väldigt lång tid i just Bryssel. Hittar bara ut morgon och hem kvällHittar saker i ITA men det är inget som sas vill visa så inget jag kan bokaKlicka för att utvidga...
Ja okej då får jag kolla igenpswe skrev:Från Stockholm?Jag hittade Hamburg via Köpenhamn i november. Ut på morgonen och hemma till middagen. Hinner med en lunch och nån öl i Hamburg.Klicka för att utvidga...
Ja den får jag inte boka som t&r då det är för kort tid mellanRebel skrev:JAg vet inte när du tittar men tex 23 novarn-cph-bru 13,20-16,50bru -cph-bru 17,30- 22,10Finns massa dagar när jag titta, om jag inte har missat ngt.Dock bokad som 2 enkel biljetter. Men BRU ska inte vara ngt problem (hoppas jag)Klicka för att utvidga...
Om ni inte får bussgate (vilket jag aldrig fått i Bryssel) så kommer du ut i avgångsgaten så det ska inte vara några problem på så sätt. Ända är väl om det av någon anledning inte går att checka in hemresan i förväg, då lär det skita sig, men det brukar ju alltid fungera.Andreas Ekman skrev:Ja den får jag inte boka som t&r då det är för kort tid mellanSå den har jag hittat men vet inte om jag vågar chansa med så tajt tidKlicka för att utvidga...