Hej allihop,
2019 innebär en hel del resor för min del, bland annat tre besök till Detroit under året för utbildning. När jag spenderat de senaste tre dagarna letandes efter biljetter inser jag att det verkar vara en av platserna i USA som är mest osmidig att resa till, åtminstone om du som jag vill resa med SAS eller åtminstone Star Alliance. Därför tar jag gärna emot lite extra hjälp. För att göra det lite extra spännande utgår en av resorna från spanska sydostkusten.
Resa 1 mars 2019
2019 innebär en hel del resor för min del, bland annat tre besök till Detroit under året för utbildning. När jag spenderat de senaste tre dagarna letandes efter biljetter inser jag att det verkar vara en av platserna i USA som är mest osmidig att resa till, åtminstone om du som jag vill resa med SAS eller åtminstone Star Alliance. Därför tar jag gärna emot lite extra hjälp. För att göra det lite extra spännande utgår en av resorna från spanska sydostkusten.
Resa 1 mars 2019
- Varifrån vill du börja din resa? Malaga/Alicante/Almeria, Spanien
- Var är din destination? Detroit, DTW
- När vill/behöver du resa ut? 19/3 2019 (Behöver vara på plats senast kvällen 20/3)
- När vill/behöver du komma hem? Lämna senast 25/3, tidigast 24/3
- Hur länge vill du vara borta?
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass?
- Premium Economy
- Economy
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS alternativt bolag hos Star Alliance.
- Vad är din budget? (per person)
Runt 10.000kr/person, 140.000 EBPoäng, 1st 2-4-1 Voucher. Priserna jag har hittat är runt 8000kr men då med resdagar på över 24 timmar vilket jag helst vill undvika. - Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
- Varifrån vill du börja din resa? Östersund/Arlanda
- När vill/behöver du resa ut? 9/7 (Behöver vara på plats senast 10/7) 2019
- När vill/behöver du komma hem? 14-15/7
- I vilken kabinklass?
- Premium Economy
- Economy
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS alternativt bolag hos Star Alliance.
Runt 14.000kr/person, 140.000 EBPoäng, 1st 2-4-1 Voucher. Priserna jag har hittat är runt 10.000kr för SAS Go. - Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
- Varifrån vill du börja din resa? Östersund/Arlanda
- När vill/behöver du resa ut? 15/10 2019
- När vill/behöver du komma hem? Lämna senast 20-21/10
- I vilken kabinklass?
- Premium Economy
- Economy
Runt 14.000kr/person, 140.000 EBPoäng, 1st 2-4-1 Voucher. Priserna jag har hittat är runt 10.000kr. - Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
Last edited: