350 kr presentkort på Uber Eats för AmEx Platinum och Elite-innehavare

dino_81 skrev:Som infödd stockholmare och då givetvis anhängare av det enda StockholmslagetDjurgårdens IFhann även jag med att nappa på erbjudandet denna gång!Faktiskt tack vare appnotisen...Klicka för att utvidga...
Det har slunkit igenom offside mål förut.

JohanGE skrev:Dröjer det även för er andra att få koden? Har ännu inte fått min nu ca 4h efter bekräftelsenKlicka för att utvidga...

Ja, det verkar dröja även för mig men @Tonton säger att det för honom tog det nästa

48 h så det får väl bli middag torsdag eller fredag.. Tålamod är en dygd sägs det!

Fortfarande inte fått något presentkort, trots att det nu har gått en vecka och jag kontaktay AmEx via chatten flera gånger. Tur att de bjuder på streamad konsert med Peg Parnevik. Väldigt premium.

Så måttlöst irriterande. Jag missade förra tillfället, och var ganska OK med det. Tänkte att det säkert inte kommer något annat tillfälle i närtid, så ingen anledning att aktivera notiser i appen. Och sen kör de ett tillfälle till, bara dagar senare... tänk att Amex lägger upp sina kampanjer just för att jäklas med mig. ;-)

Igår när jag försökta anmäla mig på det här erbjudandet i appen stod det att det var slut, idag när jag provade igen så gick det! Stod samma att det skulle komma ett mail med koden inom 24h.

Birch skrev:Igår när jag försökta anmäla mig på det här erbjudandet i appen stod det att det var slut, idag när jag provade igen så gick det! Stod samma att det skulle komma ett mail med koden inom 24h.Klicka för att utvidga...

Mycket bra tips! Nu gäller detta inte mig för att jag fick igår, men, vittnen hävdar samma lycka. Helt enkelt att gå in i appen, utan att ha fått ny notis, och klicka på erbjudandet idag igen. Javisst! Smaklig måltid!

Fick ett mail i morse att jag inte uppfyllde kraven, och att min ansökan togs bort. Nu telefonkö på Amex...halleluja

Back