Bankiren skrev:Får du många notiser? För min del är det ganska få notiser från Experiences-appen.Klicka för att utvidga...
Ja! Minst 2 om dagen sen förra erbjudandet, otroligt irriterande.
Bankiren skrev:Får du många notiser? För min del är det ganska få notiser från Experiences-appen.Klicka för att utvidga...
Det har slunkit igenom offside mål förut.dino_81 skrev:Som infödd stockholmare och då givetvis anhängare av det enda StockholmslagetDjurgårdens IFhann även jag med att nappa på erbjudandet denna gång!Faktiskt tack vare appnotisen...Klicka för att utvidga...
JohanGE skrev:Dröjer det även för er andra att få koden? Har ännu inte fått min nu ca 4h efter bekräftelsenKlicka för att utvidga...
Tonton skrev:För mig tog det nästan 48h sist.Klicka för att utvidga...
Lojalt samarbete med SAS!molntankar skrev:"Inom 24 timmar" är flexibeltKlicka för att utvidga...
JohanGE skrev:Dröjer det även för er andra att få koden? Har ännu inte fått min nu ca 4h efter bekräftelsenKlicka för att utvidga...
lucasd skrev:Fått min kod nu - beröm för giltighetstiden!Klicka för att utvidga...
Exakt samma häri013145 skrev:Fick min kod idag 08:27Klicka för att utvidga...
Birch skrev:Igår när jag försökta anmäla mig på det här erbjudandet i appen stod det att det var slut, idag när jag provade igen så gick det! Stod samma att det skulle komma ett mail med koden inom 24h.Klicka för att utvidga...
Har du elite? Erbjudandet vara bara för elite.JohanGE skrev:Fick ett mail i morse att jag inte uppfyllde kraven, och att min ansökan togs bort. Nu telefonkö på Amex...hallelujaKlicka för att utvidga...