Senaste nytt

20.000 inlägg senare, en reflektion...

Vill passa på att minnas att jag och @Dr. Miles 2012 (?) mötte upp @palmen en kväll i London, efter att ha kommit direkt från ett möte i Istanbul (som var i kaos efter en sprängning i Ankara).
Jag minns också att jag lämnade Sverige för Istanbul med ett nattflyg, hade mötet i loungen pga oroligheterna....åkte till London för att träffa @palmen och sedan tog morgonflyget 06.05 till Sverige igen. Minnen som både gör en
Vi möttes ju upp i Istanbul, @Dr. Miles hade någon "tävling" eller liknande där jag vann en biljett med Turkish Istanbul till London. Vi var väl alla 3 på samma flight? Tyvärr byttes det till narrowbody istället för longhaul config. Första och enda gången jag flygit med dom och det var typ 4 grader i Istanbul, sjukt kallt.

@palmen

Härligt att se dig name-droppa några random ställen och sedan vagt känna igen dem.
Några googlingar senare märker man att man varit på exakt samma ställen.

- Russian River, bodde med husbil på Russian River Pub 2 nätter medans vi gled omkring till diverse vingårdar.
- Alvarado Brewery, Monterrey käkade vi på när vi hälsade på frugans kusin. Kommer ihåg att det var riktigt fin öl och ganska schysst Fish & Chips
Det är inga random ställen :)
Alvarado är ett av USAs mest hypeade bryggerier, och Russian River Brewing är väl typ the holy grail för många. Väl värda att besöka för maten (pubmat) även om man inte dricker öl.

Vi möttes ju upp i Istanbul, @Dr. Miles hade någon "tävling" eller liknande där jag vann en biljett med Turkish Istanbul till London. Vi var väl alla 3 på samma flight? Tyvärr byttes det till narrowbody istället för longhaul config. Första och enda gången jag flygit med dom och det var typ 4 grader i Istanbul, sjukt kallt.

Just ja! Minnet sviker mig :)

Tänkte att du redan befann dig i London då jag mindes att jag och doktorn bodde på flygplatshotell och du antingen hos bekant eller mer centralt.

Jag lämnade själv aldrig flygplatsloungen i Istanbul så förskonades kallgraderna.

Tack för väldigt intressant läsning, kul att få följa din BC historia o vissa av dina äventyr

De är fantastiskt vad detta forum gjort för många o vilka galna resor de blivit genom åren. Sjukt glad att jag hittade hit till sist o kom in i en värld med business- och förstaklassresor som jag inte ägnat en tanke åt tidigare

Tack för ett fantastiskt inlägg. Känner igen de flesta äventyren. Själv gick jag med den 24 juni 2011, några veckor efter jag, utan att ha förstått hur det gick till, fått ett Eurobonus guldkort i posten. Ville gärna behålla det och insåg att det fanns massor att lära. Vilken underhållande skola det har varit!

Toppen