Senaste nytt

2 för priset av 1 Businessclass inom Lufthansagruppen?

Maja

Medlem
Har tidigare bokat denna deal (Companion special Business class Lufthansa-gruppen) när vi flugit GOT-MIA och därmed tjänat en rejäl slant. Kan ej hitta något liknande längre. Ser att jag bokade biljetterna i mitten på juli 2021 för avresa i juni 2022. Det är den delen som jag länkat ovan.

Är det någon som sett något liknande nu? Eller var det bara något i sviterna efter pandemin för att få upp resandet igen? Något annat tips gällande att hitta billigare biljetter i Businessclass inom A* för 4 personer? Vet att jag är lite tidigt ute då jag egentligen behöver biljetter till mitten på juli med hemresa i början på augusti och dessa ännu inte är släppta.

Tanken slog mig dock att jag inte sett att LH-gruppen skickat ut något likande erbjudande för i år och då lär det troligen inte bli något till nästa år heller. Eller är det bara jag som har missat det då vi ej behövde några flygbiljetter denna sommar?
 

plover

Medlem
Planen är tokfulla - så det lär dröja innan vi ser detta igen, LH som är börsnoterade vinstvarnade desdutom uppåt för inte så länge sedan…
 
Toppen