J
jumbooze
Guest
Men då tjänade du iaf bra med poängante_77 skrev:SpendergladIngen skimmingTelefonjäveln tror jag att jag sov bort på en eller annan plats. Det samma gjorde jag med två stockar snusKlicka för att utvidga...
Men då tjänade du iaf bra med poängante_77 skrev:SpendergladIngen skimmingTelefonjäveln tror jag att jag sov bort på en eller annan plats. Det samma gjorde jag med två stockar snusKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Men då tjänade du iaf bra med poängKlicka för att utvidga...
Vill tacka dig @JensE för tipps!JensE skrev:Låt Dawin på transferbkk.com ta dig runt lite. Han pratar flytande Svenska och kan nog optimera en dag för dig.Klicka för att utvidga...
Ah kul. Tänkte precis kontaka honom för min nästa resa dit.WTP skrev:Vill tacka dig@JensEför tipps!Dawin är jätteskön kille och verkligen kan sin grej och är väldigt flexibel. Det var ett nöje att hänga med en som kan stan.Rekommenderas varmt!Klicka för att utvidga...
Ja, han hade det kämpigt under pandemin och var tvungen att skala ner men han är kvarJensE skrev:Ah kul. Tänkte precis kontaka honom för min nästa resa dit.Har inte varit där på ett bra tag och var osäker om hans business överlevt pandemin.Klicka för att utvidga...