Och då har de knappast upplevt hur USA brukar behandla misstänkta terrorister....A380*G skrev:"Dom behandlade oss som terrorister." Ni betedde er som terrorister.Klicka för att utvidga...
Mr.White skrev:Wow! diskriminering för att dom är judar jo det tror jag också.... Haha vissa människor går runt hela livet och och känner sig diskriminerade. Det kan inte vara så att dom var människor + inte följde uppmaningarna från kabinpersonalen = utsparkad? Nej det hade varit för lätt..Klicka för att utvidga...
vicce skrev:När jag flög GOT-IST i förra veckan så hade vi ganska lång väg att taxa. Kabinpersonalen sa i högtalsrsystemet att man skulle sitta ner och ha sin mobiltelefob avslagen flera gånger under taxningen. När hon sagt samma sak tre gånger på ungefär lika många minuter tittade jag bakåt i kabinen och ser då flera passagerare som står upp i mittgången och pratar med sina vänner, några håller på att greja med saker i hatthyllan medan några andra pratar i mobiltelefon. Efter femte försöker gav kabinpersonalen upp, men jag tycker det var mycket dålig stil av passagerarna. Detta inträffade på en flight med Turkish Airlines.Klicka för att utvidga...
flygtoken skrev:Hej Mr.White!Välkommen till businessclass! Ser att du är ny medlem!Klicka för att utvidga...
Mr.White skrev:Kanske dax att man inför någon typ av internatonellt bötessystem så folk lär sig?Tyvärr inte, men tack ändå!Klicka för att utvidga...