svartmjolk
New member
Ny butik i Webbshoppingportalen. 1 666 EuroBonus Extrapoäng per köp. Gäller nya kunder och första köpet. Shop and earn points
NajsFoodatHome.se är en matkasseleverantör som erbjuder det namnet säger nämligen.Levereras direkt till din dörr, utan krångel och utan att slösa tid.Matkassarna kommer med genomtänkta och goda recept som är enkla att följa och med närproducerade råvaror så långt det är möjligt.OBS: Du tjänar endast poäng om du är ny kund och endast för ditt första köp.Klicka för att utvidga...
Både Refunder och SAS Onlineshopping är portaler därför misstänker jag att det inte går att kombinera.Lollet skrev:Borde kunna kombineras med 150kr refund via refunder också?Klicka för att utvidga...
SNIFF skrev:Undrar om detta är samma matkasseleverantör som man pratade lite snabbt om på EBD/EBP-mötet förra veckan? Fattade inte om det var seriöst eller inte.Saxat från länken.Klicka för att utvidga...
Börnen skrev:Visa bifogad bild 52888Tolkar detta som att dom inte levererar till migKlicka för att utvidga...
Jag var inte heller särskilt imponerad av innehållet. Annars hade jag nog provat.nih23 skrev:Kan ju göra godare grejer för en billigare peng och sedan dra en MR för de där pengarnaKlicka för att utvidga...
3.4?! Det var ju jättelänge sedan ju!! :OBörnen skrev:Visa bifogad bild 52888Tolkar detta som att dom inte levererar till migKlicka för att utvidga...
Är väl bara vid ordinarie pris man får poängen?NiNE skrev:bramathemma.se har funnits på shoppingportalen ganska länge. Jag har försökt "hacka" den dealen med gratis frakt och rabattkoder etc, men än så länge har jag inte hittat något bra.Klicka för att utvidga...
säkert, men desto större anledningen att hacka dealen då...flonken skrev:Är väl bara vid ordinarie pris man får poängen?Klicka för att utvidga...
Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?NiNE skrev:säkert, men desto större anledningen att hacka dealen då...Klicka för att utvidga...
Får man poäng varje vecka? Jag har precis fått leverans av citygross kasse men väntar på poäng...flonken skrev:Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.Klicka för att utvidga...
flonken skrev:Jo, men detta handlar väl ändå om att tjäna poäng?Tycker City Gross har bra med sina 832poäng /köp. Gäller inte bara en gång eller endast för nya kunder. Samma kvalitet som på denna kasse, men bättre pris och fina poäng varje vecka om man så vill.Klicka för att utvidga...