A
Andreas Eriksson
Guest
Jag har också fått poängen.
Morgan skrev:Jag hyrde film 6/9 och fick in poängen. Problemet var bara att filmen inte gick att spela upp så fick hyra den en gång till från CDON, vilket funkade utmärkt...Men som sagt som svar på din fråga: De 19 poängen för Film2home-filmen har kommit in!Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Samma sak har hänt mig, mailade in och fick en kod för valfri film!Klicka för att utvidga...
Fik du noget svar fra dem, udover koden til den gratis film?SAS404 skrev:Samma sak har hänt mig, mailade in och fick en kod för valfri film!Klicka för att utvidga...
obs skrev:Fik du noget svar fra dem, udover koden til den gratis film?Jeg har nemlig lige fået en mail med en kode, men ikke noget svar i øvrigt.Håber dog at der også dukker nogle point op på min konto efterfølgende... ;-)Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Jo jag fick mail där dom ursäktade sig så mycketKlicka för att utvidga...
Joakim P N skrev:Tidigare har poängen från Film 2 Home kommit rätt frekvent, men nu är det plötsligt några veckor sedan jag fick några poäng (trots hyrda filmer). Någon mer som upplever poängfördröjning just nu?Klicka för att utvidga...
swadabe skrev:Reggade mig 13:e maj och hyrde en film samma dag, hade 1000p signup bonus på kontot två dagar senare.Klicka för att utvidga...
+1 . Hade glömt att haka på denna kampanj och såg tråden här och tecknade upp mig i onsdags.Tonton skrev:Exakt samma här. Riktigt smidigt!Klicka för att utvidga...