Senaste nytt

Årets 2/3x kampanj med Nordic Choice MC

Doctor-X

Medlem
Gäller trippla poäng om man förbetalar en flexibel bokning i appen eller måste man betala direkt på hotellet för att det ska bli rätt? Har en längre vistelse i början av augusti som är lite lockande att förbetala under juli om det då istället ger 90 poäng per 100 kr.

Alltid funkat för mig med 30p/100kr (och 90p/100kr vid kampanj) när jag betalat via appen, men skulle det strula tycker jag kundtjänst löst det väldigt enkelt som @M.K skrev ovan.

För att vara på säkra sidan är det väl bästa att inte vänta med betalningen till 31:a juli.
 

TravelToLive

Ny medlem
Alltid funkat för mig med 30p/100kr (och 90p/100kr vid kampanj) när jag betalat via appen, men skulle det strula tycker jag kundtjänst löst det väldigt enkelt som @M.K skrev ovan.

För att vara på säkra sidan är det väl bästa att inte vänta med betalningen till 31:a juli.
Tack! Har nu förbetalat bokningen och det fungerade fint för min del också, 90p per 100 kr kom in korrekt utan strul.
 
  • Gilla
Reactions: hco

henke12

Medlem
Hmm,

Jag lyckas inte förbetala i appen för kommande vistelser på Luleå Sense

Däremot funkar hotellen i Malmö bra!

Några förslag? Varken lokala hotellet eller kundtjänst (Mail) visste varför det inte funkade!
 

Doctor-X

Medlem
Summerar ihop månaden med ~20.000p poäng via NCC MC! Gav en bra skjuts mot Platinum för det givna kvalificeringsåret och mot LIFETIME!
Grymt att de kör hela juli och december! Gillar verkligen deras kampanjer! Skulle SAS gå i stöpet, så kommer NCC MC enkelt fylla tomrummet tills vidare, då LIFETIME inte är så långt borta :)

Fint att det trillar in lite poäng! Nyligen bränt 120k poäng på 2 rum i 2 nätter på Villa Copenhagen (30.000p/natten - hann boka innan de höjde till 40.000p/natten) och ~3000DKK/rum och natt kändes lite i överkant.
Trevligt värde för 120k poäng ist för 16600SEK (~14öre/p) - vilket jag anser är ett kap!
 

intuition

Medlem
Finns det något bra sätt att exportera alla sina poäng till Excel för uppföljning?
Lite som @mha321 gjorde för Eurobonus

Ladda ner EuroBonus-historik | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Jag misstänker att jag fått för lite poäng senaste halvåret! Otroligt drygt att scrolla historik med endast 10 poster per sida...
Nej, finns inte.
Jag har klagat ganska mycket på det och på att de hade begränsat till max 5 sidor (dvs 50 poster) historik. Historiken fixades till efter feedbacken (jag tror flera på forumet gav samma feedback) men inte att kunna ladda ner historiken.
Nu kunde man inte det på gamla sidan heller, men där kunde man iaf välja att se typ 50 eller 100 poster per sida, så copy-paste jobbet blev mindre.
Jag hade ett skript som städade upp så att det gick att stoppa in i excel, men utan exportfunktionen har jag gett upp på det och struntar i att följa upp. Å andra sidan är jag redan LT platinum, så jag har inte riktigt samma behov längre.
 
Jag köpte presentkort på nordicchoice.se den 26 juli. Fick endast 10p/100. Jag mailade platinumsupporten och de menar nu att 90/100 endast gäller vid köp direkt på hotellen och inte på webbsidan. Jag får endast 20p/100.

Mycket märkligt tycker jag. Har någon någon erfarenhet av detta?
 

Protein48

Medlem
Jag köpte presentkort på nordicchoice.se den 26 juli. Fick endast 10p/100. Jag mailade platinumsupporten och de menar nu att 90/100 endast gäller vid köp direkt på hotellen och inte på webbsidan. Jag får endast 20p/100.

Mycket märkligt tycker jag. Har någon någon erfarenhet av detta?
Detta har tagits upp och diskuterats flera gånger tidigare. Köpa presentkort som endast kan användas på Nordic Choice hotell är att likställa som köp direkt på hotellet, om det nu inte har ändrats specifikt sedan de senaste 5-6 turerna av kampanj. Skriv till kundtjänst igen.
 
Toppen