Senaste nytt

Är tiden med prisvärda Qatar-flights till Asien över?

Jag skulle nog säga att oljepriset är fallande just nu.

Vi har sett en uppgång från ca $30 USD fat till $50 de senaste månaderna.

Det senaste prisfallet är en vecka gammalt. Dessa sprillans nya utvecklingar kan du väl inte ändå mena har påverkat priset på Qatar?

Om det inte finns billig Business class biljett när man själv vill boka så känns det som om alla trevliga deals är över. Kan jag summera så?

Som @Homer nämner, det finns bra deals från Qatar från olika avreseort i världen. Så bra deals är inte över.

Idag kom faktiskt något, men bland Asien-destinatonerna bara Thailand och Singapore, och bara mellan 1 april och 15 juni:

Flight Deals

Bangkok: från 15149 kr
Phuket: från 15599 kr
Singapore: från 15449 kr

Boka fram till och med söndag.

Edit: Den här sidan pratar specifikt om den här kampanjen:

Book, pack, and fly

Last edited:
Min kollega bokade en returbiljett med Qatar F från Cairo till Bangkok för 580 euro tidigare i veckan.
Jag satt och kollade häromdagen och då fanns det massor med bra resor från Cairo.

Well, det är ju helt ovetenskapligt, men jag har fått käslan att det är lite dyrare på resor till Shanghai, som jag ju köpt rätt många de senaste åren och då många ggr på Qatar. Men jag har inga bevis eller ens en bra mängd datapunkter, det är bara känslan jag har. Men sen har man ju under några år varit sjukt bortskämd med bra deals från många bolag de senaste åren.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen