Hahahaha! Typisk SAS!
A Aurora Guest 25 Juni 2014 #12 Når vi er inne på det, hvilken klasse er CS ? S-business class altså. Er det en dyr eller billig businessclass-billett? Hva skiller den mot f.eks Cc?
Når vi er inne på det, hvilken klasse er CS ? S-business class altså. Er det en dyr eller billig businessclass-billett? Hva skiller den mot f.eks Cc?
Dr. Miles Expert 25 Juni 2014 #13 Aurora skrev: Når vi er inne på det, hvilken klasse er CS ? S-business class altså. Er det en dyr eller billig businessclass-billett? Hva skiller den mot f.eks Cc? Klicka för att utvidga... Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus.
Aurora skrev: Når vi er inne på det, hvilken klasse er CS ? S-business class altså. Er det en dyr eller billig businessclass-billett? Hva skiller den mot f.eks Cc? Klicka för att utvidga... Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus.
A Aurora Guest 25 Juni 2014 #14 Dr. Miles skrev: Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus. Klicka för att utvidga... Høres logisk ut når du skriver det sånn, og du har helt rett i at Cs var SAS PLUS innen europa i dette tilfellet.
Dr. Miles skrev: Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus. Klicka för att utvidga... Høres logisk ut når du skriver det sånn, og du har helt rett i at Cs var SAS PLUS innen europa i dette tilfellet.
C Christian R DYKWIA 25 Juni 2014 #15 Dr. Miles skrev: Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus. Klicka för att utvidga... Korrekt Fandt et Boardingpass med Cs da jeg rodede bunken igennem, desværre intet Mn...
Dr. Miles skrev: Jag misstänker att SAS använder C som kabinklass för SAS Plus inom Europa och S klass är för SAS Plus. Klicka för att utvidga... Korrekt Fandt et Boardingpass med Cs da jeg rodede bunken igennem, desværre intet Mn...
Jacob Medlem 25 Juni 2014 #16 Dr. Miles skrev: Det som gjorde mig förvirrad är att det står så här på SASSalesInfo. Visa bifogad bild 25720 Är det vanligt SAS IT problem? Klicka för att utvidga... Det är felskrivet, de har kastat om bokningsklasserna.
Dr. Miles skrev: Det som gjorde mig förvirrad är att det står så här på SASSalesInfo. Visa bifogad bild 25720 Är det vanligt SAS IT problem? Klicka för att utvidga... Det är felskrivet, de har kastat om bokningsklasserna.
henke12 Medlem 26 Juni 2014 #17 Vet inte om jag förstår sista frågan rätt men om jag tror jag förstår frågan rätt så tror jag att det är på detta vis: Cc Cs Cx Mt= Kabinklass, Bokningsklass (C=Business/SAS Plus, Y=Economy Extra, M=Ekonomi) c,s,x = bokningsklass om jag nu har förstått rätt
Vet inte om jag förstår sista frågan rätt men om jag tror jag förstår frågan rätt så tror jag att det är på detta vis: Cc Cs Cx Mt= Kabinklass, Bokningsklass (C=Business/SAS Plus, Y=Economy Extra, M=Ekonomi) c,s,x = bokningsklass om jag nu har förstått rätt