Senaste nytt

Är SAS Guldservice nedlagd eller har de "bara" tagit semester ?!

Homer

Medlem
Jag har skickat två mail för 11 respektive 7 dagar sedan.
Jag har inte ens fått automatsvar som bekräftar att de mottagit ärendet.

Vad är det för ☠@✴#$&%* elitemedlemsservice som det inte går att ringa till?
Att Guld- eller Diamantnumret ger förtur i telefonkön är ju inte värt mycket eftersom
man kan kopplas till vemsomhelst, ofta någon som varken har kunskaper eller befogenhet.

Skickade in en fråga i söndags så 6 dagar sen, fick ett automatsvar men inget mer sen dess

Även jag har skickat två mail; 15 respektive 8 dagar sedan. Har fått automatisk bekräftelse. Vad övrigt är, är tystnad.

Det är lång kö till SAS kundtjänst när man ringer till dem just nu.
Om det är samma personal som tar hand om frågor via webbfromen / e-mail, tror jag att det tar lång tid för dem att svara på frågor just nu.

SAS skrev:
Meddelande

(Updated 16:18 CET 30 JUN 2017)

SAS Sales & Service upplever för närvarande höga volymer av inkommande samtal.

Vi ber om ursäkt för de ovanligt långa väntetiderna just nu. Vi gör allt vi kan för att förbättra situationen. Vänligen se information kring flyg, bagage, incheckning, assistans, feedback, villkor och annan information på Reseinfo eller hantera din bokning på My Trips eller i SAS App. Beroende på din biljettkategori kan du också ändra eller avboka SAS biljetter via SAS app.
Meddelande - SAS

Jag hade motsvarande problem för 3-4 veckor sedan och när jag väl fick svar hänvisade de till att det varit problem även med deras it system... Finns väl inget kvar som funkar?

För en dryg vecka sedan fixade de svar på 2 dagar iaf. Inte lika bra som det brukade bara men jag hoppades att det betytt att de var på rätt väg. Men så verkar det inte vara då...

Jag skickade in ett klagomål som jag hoppades skulle ge lite extrapoäng. Inga poäng fick jag, men väl ett svar efter bara 6 minuter... Ej chatt.

EBD-supporten har havererat.

Skickade in ett ärende. Inget svar på en vecka, så skickade en påminnelse. En vecka senare kom svar att de jobbar med ärendet. Sen gick det två veckor utan svar, så jag skickade en ny påminnelse för några dagar sedan. Fortfarande inget svar.

Om du inte ens fått bekräftelse mailet skulle jag skicka in igen.
Diamond supporten har ca 1 vecka svarstid verkar det som utifrån min senaste kontakt.

Diamond supporten har ca 1 vecka svarstid verkar det som utifrån min senaste kontakt.
Skickade in en fråga den 25 maj inget svar ännu, PM till en BC medlem om samma sak fick korrekt svar inom en timme!
Vill inte berätta vem det är, han får nog flera frågor på PM då och hinner inte med morgonflyget 11,30.

• Gilla
Reactions: Gus
Har SAS inte öppet dygnet runt för EBG på 0770 727 727? När jag knappar in mitt EB-nummer så säger dom bara att det är stängt.

Toppen