Senaste nytt

Är bokning avstäng?

Miramar

Medlem
Hej!
Vi försöker boka lite biletter i Europa till sommaren, men sidan bara tuggar på och det kommer inga datum,inga priser,ingenting...och så säger det bara att "vi kan inte hitta biljetter till din datum"...har provat byta datum från maj till även november och samma sak. Prövat på stationär,laptop och mobiler...samma sak.
Så min fråga är om nån vet vad som händer med SAS förutom deras strejker,omstrukturering,konkurs osv.
Är bokning avstäng för bokning?
Det är helt omöjlig att man kan inte hitta biljett även till November.

Hej!
Vi försöker boka lite biletter i Europa till sommaren, men sidan bara tuggar på och det kommer inga datum,inga priser,ingenting...och så säger det bara att "vi kan inte hitta biljetter till din datum"...har provat byta datum från maj till även november och samma sak. Prövat på stationär,laptop och mobiler...samma sak.
Så min fråga är om nån vet vad som händer med SAS förutom deras strejker,omstrukturering,konkurs osv.
Är bokning avstäng för bokning?
Det är helt omöjlig att man kan inte hitta biljett även till November.
Problemet ligger hos dig.

1681892839733.png

Som @zippan skriver så är det troligtvis nåt i din ände som är fel.
Testa olika webbläsare, olika datorer/mobiler, kanske annan Internet-uppkoppling?

Funkar finemang för mig, även med min sönder-anpassade Firefox som brukar jävlas med många webbsidors kakor och adblockers.

Toppen