Senaste nytt

Ännu en ny Lounge i Köpenhamn

pep

Medlem
I starten af ugen startede jeg en tråd om ny lounge i Kastrup. Jeg har ledt efter reviews og pludselig fandt jeg ud af, at der åbner en mere "Primeclass":

I løbet af december åbner tyrkiske TAV Operation Services sin 57. Primeclass Lounge. Det sker i Københavns Lufthavns Finger D på den anden side af paskontrollen.

Den nye Primeclass er en af to lounges i lufthavnen, der er beregnet til passagerer, som skal flyve langt. Den skal ligge på anden sal i Terminal 3 og får panorama udsigt over lufthavnens trafik.

Primeclass Lounge byder på en stor rund bar og et varierende udbud af menuer fra det internationale køkken – alt sammen med et touch af Danmark. Der er plads til 61 gæster, adgang direkte fra gaden (”walk-in”) er 229 kroner.

Set på To nye lounger i Københavns Lufthavn | Trendsandtravel.dk
Nogen som ved mere?

Jo, den har väl varit på gång ett tag nu. Såg avskärmningarna med egna ögon för drygt en månad sedan med kort information om byggandet, men jag har för mig att någon redan skrivit om den här på forumet innan dess. Kan dock inte hitta rätt tråd, trots att jag letat.

• Gilla
Reactions: pep
Såg idag, när min Priority Pass App uppdaterats, att Priority Pass nu ger tillgång till denna lounge. Två lounger tillgängliga på andra sidan passkontrollen. Kanonbra! :)
Hade dock gärna sett en SAS/Star Alliance lounge också. (*suck* att man aldrig blir nöjd...)

Toppen