Tror att det är många som kommer att få problem med lucka 23 (dubbla poängen). Mailade supporten för någon vecka sedan.
Detta då trots att jag anmälde mig den 23e, på datorn. Med skärmdump där det står "Signed-up" på luckan när jag öppnade den igen, samt även skärmdump på själva bekräftelsesidan.