Rättelse: poängen hade kommit in men daterade 23/2 så jag missade det.
Jag tänker att jag avvaktar tills jag haft avtalet i tre mån innan jag byter elbolag. Nu blir det tillbaka till Tibber för min del. Tyvärr har varken E.on eller Greenlys smartladdning funkat i kombo med Ford så ska bli skönt...