20 om alla plan och personer varit lika
Är ett 2-motorigt värt hälften blir det 18, det fortfarande utan personen med passet (eller biljett?)
Om den personen räknas som upphöjt IOM pass/biljett och flygplanet som hälften får jag det till 66.
Annars kanske det bara ska läsas som person med...
De säger att om du har en flight kvar till nästa nivå eller behålla befintlig och den har blivit inställd på grund av myndigheters reserestriktioner, då kan man via kundtjänst ansöka om att få de poängen man skulle ha fått.
Kravet är att resan måste vara köpt innan restriktionerna trädde i...
Bakom betalvägg men verkar vara ok att ansöka om saknade poäng pga inställd flight om man är nära. En smula luddigt, men vad annat att vänta?
SAS EuroBonus – då får du poängen tillbaka för inställd resa | Aftonbladet
Har en bokning längre fram, men från Miami Airport, måste bara fråga om du har den svenska Avis appen? Har hyrt tidigare flera gånger med Avis där och inte fått upp alternativ?
Skönt att beställa Universal och Busch Garden biljetter, 14 dagar vardera, på kampanj. Inte jättedyrt, men klart godkänd timing då de inte tog Amex (UK sida)
Tänkte buda på en uppgradering, allt går bra med att logga in och så, men när bud ska läggas finns inga poäng, trots på samma skärmbild ses saldot... Löser sig nog och kan ju lösas genom ett samtal antar jag, men ingen större brådska i detta fall.
Gick in på en butik där de hade vad de kallade blue eSim, kunde inte beställa i förväg tyvärr. Verkar som om det inte bara är adressen de kollar på då, utan det var när han slog in IMEI nummer det inte fungerade på det sätt som var deras vanliga.
Körde AT&T Prepaid Unlimited Plus med 10 gb hotspot, funkade bra med eSim ochninte alltför dyrt:
Shop
$20 i rabatt om man sätter upp autopay, enkelt att logga in och avaktivera direkt efter.
Om jag förstått rätt gäller det här samma motor som SAS har? Nya inspektioner att vänta eller vad tror ni som vet mer?
https://www.ntsb.gov/news/events/Documents/2019-DCA18MA142-BMG-abstract.pdf
Spenderade läsåret 93/94 där som utbytesstudent, var fint redan då, men inte varit där sedan 97. Nu blev jag ju lite sugen på en tripp för att se vad som ändrats, inte för mycket hoppas jag.