Är inte brytpunkten den 10:e varje månad? Dvs man får fakturan för alla transaktioner fram tills den 10 okt, några dagar senare, med förfallodag typ 28 okt?
Eller tänker jag fel nu som du antyder?
Edit: Kollade en faktura nu. Just det, det sker ju månadsvis på SAS MC. Blandade ihop det med...