Det blir verkligen dags nu om de ska hinna med två dubbelpoänghelger till under 2024 (för att komma upp till 4 st årligen som brukar vara normen).
Eller testar de kanske något nytt i år? Kan man tänka sig en hel månad med dubbla poäng kanske? (jag har ingen insider info, bara spekulerar)