Sökresultat

  1. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Quality Hotel Carlia, Uddevalla, rum 409.
  2. rsimon

    Champagnetråden

    Julafton.
  3. rsimon

    FINAL UPDATE! Vi är tillbaka på BusinessClass.com…

    @dashboard Kan inte lägga till bilder som bilaga till inlägg. @Tommy hade samma problem läste jag i loungetråden. Båda iPhone. Bilden laddas upp men avbryts vid 50–76%.
  4. rsimon

    Pralinerna i SAS Plus

    Men är dessa inte från Olof Viktors, en mer framgångsrik verksamhet som Hedh låg bakom en gång i tiden?
  5. rsimon

    Pralinerna i SAS Plus

    Inga chokladdoppade råttor till nyår.
  6. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Jul, del 1. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Göteborg. Rum 322.
  7. rsimon

    SAS EuroBonus Mileage Run (Nivåpoäng) tråd

    Köper du presentkorten i DKK kan du maximera, 6 000 DKK = ca 8 700 SEK.
  8. rsimon

    Champagnetråden

    Frisk och god BdB på Gondolen.
  9. rsimon

    Ditt reseår 2025

    Hur många flygningar har du gjort? 31 Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 26 428 Vilka flygbolag har du flugit? SAS, Swiss, Austrian Antal hotellnätter/övernattningar? 65 Bästa hotellvistelse? Cerulean Tower Hotel, Tokyo. Vilket trevligt rum, vilken trevlig personal, vilken...
  10. rsimon

    Ditt reseår 2025

    Tack för sällskap! Min lista kommer snart inkl. sedvanliga rsimon-tillägget. Lite bevismaterial från Ebisu i vintras:
  11. rsimon

    I egen sak: Vill ni ha en exklusiv BC-spellista med klassisk musik?

    Helgerna väntar, det är mörkt ute, man får för lite ljus. Blandningen denna gång är i det stora hela en upplyftande mix av sköna och energigivande tongångar och faktiskt hel fri från julmusik även om vissa säsongsbetonade blinkningar finns. BC-listan (Spotifylänk) Anon: Finska rytteriets...
  12. rsimon

    Businessklass mat inom Europa (inte SAS)

    Ja, det är inte så superbra smak på dem faktiskt (de är ej heller krispiga), men grytan är ju god.
  13. rsimon

    Businessklass mat inom Europa (inte SAS)

    Züri-Gschnätzlets på dialekt – prosit! Lagar det hemma ibland, så läckert och välgörande.
  14. rsimon

    När kommer de renoverade X2000-tågen?

    Det skulle inte förvåna mig om Banedanmark får för sig att Hovedbanegården är full (inkl. spår 26) och på nåder kommer hänvisa SJ till Köbenhavn Syd för ett snabbt stopp innan tåget skickas till depå.
  15. rsimon

    När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

    Nu har poängen kommit för mig.
  16. rsimon

    Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2025

    Bonusprogram: SAS Eurobonus Flygbolag: SAS Kabinklass: Business Avreseort: Stockholm Destination: Malaga Enkelresa eller Tur & retur: T&R Antal poäng (per person): 30 000 Skatter & avgifter (per person): ca 600 kr Antal resenärer: 1 När (avresans tidpunkt): Slutet av februari Bokad: 25 november...
  17. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    Interhotel Stadt Berlin (1970) med utsikt till „Fernmeldeturm 32“.
  18. rsimon

    Dagens bild

    Wagners ”Tristan och Isolde” på Norrlandsoperan i Ume.
  19. rsimon

    Posta din utsikt! (Hotell)

    ProfilHotels Aveny i Umeå, rum 410.
Toppen