Är det någon som har lyckats betala sin mobilräkning från 3 med hjälp av Curve någon gång? Jag får följande felmeddelande:
"Betalningen misslyckades. Detta kan t ex bero på att sessionen hunnit avbrytas, fel kortuppgifter eller att det inte fanns pengar att dra från kortet."
Kör jag direkt...